omoda5

Az Európában is egyre nagyobb figyelmet követelő kínai autógyártók új csodafegyvere, a futurisztikus dizájnjáról könnyen felismerhető OMODA 2023 novemberétől a magyar piacon is elérhető lesz.

Európai piacra lépett az Omoda

Globális autómárkaként az OMODA világszerte elismerést és nép szerűséget szerzett a fogyasztók körében stílusos külső dizájnjának és fejlett technológiájának köszönhetően. Napjainkig az OMODA világszerte 10 országban lépett piacra, fokozatosan növelve jelenlétét a globális piacokon. Erről árulkodnak a magabiztos júniusi exportértékesítési adatok is, amikor összesen 14,047 autót exportáltak. A 2023 első félévére vonatkozó összesített exportértékesítés elérte a 70,821 járművet, amivel jó úton haladnak a 200,000 darabos éves tengerentúli értékesítési cél elérése felé. Spanyolországba hivatalosan is megérkezett az OMODA első szállítmánya, ami az első lépés az EU-s piacra lépés során.

omoda

OMODA5, a titkos favorit

A magyar piacon novembertől elérhető, crossover kategóriában titkos befutónak számító OMODA5-öt 1,6 literes, turbófeltöltős motor hajtja, amely 197 LE-s teljesítményre képes, és 290 Nm nyomatékot biztosít, 7.8 másodperc alatt gyorsul 100km/h sebességre. Az OMODA5 jellegzetes belső terét egy 10,25 hüvelykes, nagy felbontású képernyőpárnak otthont adó, körbefutó kijelző uralja, és az alapfelszereltség részét nemcsak a kétzónás klímaberendezés képezi, de a „voice assistant” és a vezeték nélküli töltés mellett több mint tucatnyi újgenerációs vezetéstámogató funkció, illetve olyan intelligens biztonságtechnikai megoldások is, amelyek hozzájárultak a modell globális ötcsillagos biztonsági minősítéséhez.

A fiatalokra céloz a kínai gyártó

Új márkaként az OMODA-t már a kezdetektől fogva a globális vásárlók számára tervezték – hiszen közel 4,000 fogyasztó az autókról és a trendekről alkotott véleményét építették be a dizájnba –, és a felhasználók világszerte a bevezetése óta szívesen fogadják. A márka nevében az „O” a mindannyiunk számára létfontosságú oxigénre, a MODA” pedig a divatérzékenységre utal. A technológiai innováció mellett a márka legalább ilyen fontos eleme, hogy dizájnjában is trendszetter legyen a nemzetközi piacokon, elsősorban a fiatalabb célcsoportok igényeit kielégítve.

Kapcsolódó: