Még nagyobb teljesítmény, pörgős karakter
A 3.745 cm3, hathengeres boxermotor immár 580 lóerős teljesítménnyel áll rajthoz és szimmetrikus változó geometriájú turbófeltöltőkkel, valamint elektronikusan vezérelt bypass szelepekkel rendelkezik. Átdolgozott töltőlevegő-hűtőrendszere és kifinomult piezo befecskendezése még jobb reakcióidőket, még nagyobb teljesítményt, bőségesebb nyomatékot és pörgős karaktert biztosít.
Az első tengely még precízebben kormányozható a 42 mm-rel szélesebb nyomtávnak és az új, 20 colos, 255/35-ös abroncsoknak köszönhetően. A PTM aktív összkerékhajtás-vezérlés még több erőt közvetíthet előre, miközben az aktívan kormányozott hátsó tengely tapadását is növelték a mérnökök a 10 mm-rel nagyobb nyomtávnak és a 21 colos kerekekre húzott 315/30-as abroncsoknak köszönhetően. Az átalakított fékrendszer még erősebb és szériában vörös színre fényezett féknyergeket visel. Az acél féktárcsák elöl 408 mm átmérőjűek, és 36 mm vastagok. A hátsó tengelyen 30 mm vastag és 380 mm átmérőjű tárcsákat találunk.
A két eltérő futóművariáns szintén új: miközben a széria PASM hangolása nagyobb tartományt fed le a sportosság és a kényelem között, a jóval feszesebb, elektronikusan szabályozott, 10 mm-es ültetéssel rendelkező sportfutómű maximálisan kihasználja az új 911 Turbo fokozott agilitását. Beállítása fokozza a jármű dinamikáját és még stabilabb viselkedést biztosít nagysebességű vezetésnél, például versenypályán. Az opcionális PDCC hidraulikus aktív dőlésstabilizálás és a PCCB kerámia fékrendszer elöl tízdugattyús fix féknyergekkel még tovább fokozza az új modell menetdinamikáját.
Az új 911 Turbo formaterve még izmosabb lett
A karosszéria szélessége 45 mm-rel 1840 mm-re növekedett elöl, miközben az első fedél múltidéző vonalvezetése a modell sportos karakterét hangsúlyozza. A PDLS Plus rendszerrel felszerelt LED-es fényszórók szintén az alapfelszereltség részei.
A hátsó tengelyen a karosszéria immár pontosan 1,9 méter széles. Az új 911 Turbo továbbfejlesztett adaptív aerodinamikai rendszere elektronikusan vezérelt hűtőráccsal rendelkezik elöl a nagyobb aktív légterelő-ajak és a jóval nagyobb, adaptív hátsó légterelő mellett. A 911 Turbo jellegzetes oldalsó légbeömlői hűtés helyett az égéshez szükséges levegő szállításáról gondoskodnak, miközben a hűtők közvetlenül a hátsó légáramlásból merítenek levegőt.
A következő oldalon további specifikációkat, és az új Porsche 911 Turbo árát is megtalálod.