A Brüsszeli Nemzetközi Autószalonon ezekben a napokban (januar 9-19.) van a megújult Insignia és az Insignia GSi világpremierje. Most látható először a Grand Sport limuzin és a Sports Tourer kombi mellett a sportos GSi karakteres dizájnja, az összetéveszthetetlen függőleges, „kardfogú” frontnyílásokkal és a dinamikus köténnyel. Korábban mi is teszteltük az Opel üdvöskéjét, méghozzá a vagány Grand Sport Exclusive 2.0 S/S AT8-as modellt. Most pedig nézzük, melyek a legfontosabb tudnivalók a megújult Insigniáról.
1. Akár 18%-kal csökkent az új Opel Insignia fogyasztása
A GSi, a Grand Sport és a Sports Tourer is teljesen új fejlesztésű, extra hatékony benzin- és dízelmotorokkal jön ki. Ráadásul új, kis súrlódású váltómű csökkenti a fogyasztást, illetve emeli a menetkényelmet. A vevő tetszése szerint választhat hatfokozatú manuális sebességváltó, különösen takarékos fokozatmentes erőátvitel, valamint nyolc- és kilencfokozatú automata között.
Kiegészítésképpen teljes felületű aktív hűtőlamellák – Aero-Shutter – teszik áramvonalasabbá az új Insignia frontját. Az elődmodellhez képest 18 százalékot elérő mértékben ment lejjebb a NEDC szerint mért fogyasztás, a kombinált CO2-emisszió pedig 100 gramm per kilométerrel (NEDC szerint). Ezáltal kategóriája leghatékonyabb és legtakarékosabb modelljei közé tartozik az új Insignia.
A cikk a következő oldalon folytatódik.