Maximális teljesítmény elérhető áron
A műszerfal egy 12,3 colos digitális kijelző, de a műszerfal tetején középen három régimódi analóg mérő is helyet kapott, ezek a turbó fordulatszámát, a turbónyomást és az elektromos rendszer feszültségét mutatják, akár csak egy sportautóban. Középen megtalálható még egy személyre szabható 8 colos érintőképernyő, ez utóbbi támogatja a népszerű Apple CarPlay és Android Autó okostelefonos csatlakozást.
Nissan Z Galéria
„Amikor 1969-ben bemutattuk az első Z-t, az egész egyszerűen forradalmi volt. A Z mindig is az elérhető sportkocsit testesítette meg – mindig a vágyakozás és a megvalósíthatóság keresztmetszetében foglalt helyet. A legújabb modell már készen áll arra, hogy izgalomba hozza a Nissan Z-sorozat rajongóit. Az új Z a jövő év elején kerül piacra itt az USA-ban” – mondta Ashwani Gupta, a Nissan Motor Co., Ltd. ügyvezető igazgatója és operatív igazgatója.
Az eredeti Datsun 240Z a japán Nissan Fairlady Z kupé kimondottan amerikai piacra tervezett változata volt, nagyobb és erősebb motorral. Ez volt az az autó, ami megváltoztatta az amerikaiak japán autókról alkotott felfogását. Persze korábban is voltak már japán sportkocsik az Egyesült Államokban, köztük a Nissané, de 240Z más volt. Megfizethető volt – ellentétben a rivális Toyota, gyönyörű, de drága 2000GT-jével – ugyanakkor meggyőző teljesítményt nyújtott.
Ezek a cikkek is érdekelhetnek:
- Ford Mustang Mach-E: felvillanyozott minket a 346 lóerős elektromos sportautó
- Jön a másfél milliárd forintos Bugatti Bolide, csak néhány darab készül belőle
- Toyota GR Supra: egy vérbeli sportkupé versenyautók génjeivel
Forrás: CNN, Nissan