Ford Mustang MAch-E

Sir Ford Mustang Mach-E, Az Elektromos, kezeim közt is landolt. Mondanom sem kell, hihetetlenül és türelmetlenül vártam, hogy végre elérkezzen a nap! A Ford tisztán elektromos családi crossoverének személyében nem csupán egy olyan autót próbálhattam ki és tesztelhettem teljeskörűen, melyben a márka számos új technológiája bemutatkozik.  Hanem egyben egy olyan példányt is, amely nagyjából 2021 végéig még csak nem is lesz kapható a kereskedésekben. TIPP: Ezek az elmúlt 60 év legdögösebb Ford Mustang modelljei

Azt javaslom, ha konnektoros Mustang után vágyakozol, vagy csak szimplán belülről fakadó autómániád hozott erre az oldalra, mindenképpen olvasd el beszámolómat. Számos érdekességet megtudhatsz ugyanis az újdonsült amerikai vadlóról. Fontos azonban még az elején leszögezni, hogy a típus nem összekeverendő a Ford Mustang Mach 1-gyel, a rokonnév csupán afféle marketing varázslat a vállalattól. Ez is érdekelhet: A Ford jégszobrokkal szemlélteti, mi történik a forró autóban hagyott gyerekkel vagy kutyával

ford mustang mach-e hátulja

Mustang Mach-E: a megjelenése önmagáért beszél

Mi más is árulkodhatna arról, hogy ez valóban egy Mustang, ha nem a masszív, elnyújtott motorháztető, az erőteljesen megrajzolt első fényszórók, az igencsak jellegzetes, háromosztatú hátsó lámpatestek, vagy éppen az autón számos helyen feltüntetett Mustang embléma.

Az autó orrán, alul megfigyelhető lamellák képesek nyílni és záródni, ezáltal jut be levegő az akkumulátorhoz, hogy hűtse azt. Maga az akkumulátor pedig egy olajhűtésű elektromotort táplál. TIPP: Gyors ez a dög! – Joe Biden elvitte egy körre a Ford új elektromos pick-upját

Mach-E-oldala

ford mustang mach-e

Tekintve, hogy nem ülünk alacsonyan az elektromos Mustangban, azt gondolnánk, hogy hasmagassága is bizonyára nagy. Meglepően konstatáltam, hogy nem az, viszont aggodalomra semmi ok, a nagyteljesítményű akkumulátorokat, melyeket a padló alá építettek be, sok szempontból bebiztosították. Mínusz 40 fokban tesztelték, valamint vízálló burkolattal látták el balesetbiztonsági okokból.

A géptető alatt pedig nem belsőégésű motor, hanem egy 81 literes tárolórekesz található. Ezenkívül fel lehet még figyelni a piros féknyergekre, amelyek minden autón jól mutatnak és sportosnak hatnak. A Mustang prémium Continental abroncsokon és 19”-es felniken járja a nagyvilágot, egyébként ez a legnagyobb, amivel lehet kérni az autót. A kerékjárati ívre helyezett szélességjelző nagyon amerikaias, csakúgy, mint még egy-két másik elem is az autón, illetve autóban.

PIN-kóddal nyílik az ajtó

mach-e-ajtónyitó

Nem az az érdekes, hogy egyetlenegy darab kilincs sem került a Mach-E-re, hanem, hogy a vezetőoldali ajtó oszlopába számokat integráltak. Ezekből kombinációt alkotva a használó kitalálhat magának egy PIN-kódot, mely kinyitja a járművet még kocsikulcs és okostelefon hiányában is. A pláne az egészben pedig az, hogy el is lehet indulni az autóval bárhová, miután a fedélzeti rendszerben is „leokéztuk” a PIN-t. Természetesen van más alternatíva is az ajtók nyitására. Nem kell mást tenni, mint megnyomni a kör alakú gombot, ezt követően az ajtó kinyílik.

Kíváncsi vagy, mit nyújt a Mach-E utastere? Lapozz!

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
1
2
3