Alacsonyabb kategóriában is magas felszereltség
A Subaru Outback legújabb generációjának külső és belső extrái nemcsak az aktív életmódot folytatók mindennapjait könnyítik meg, hanem a teljesen hétköznapi városi embernek is sokat segítenek.
Bár a dizájnelemeknek egy része a négy csomag valamelyikéhez kötött, alapáron (Subaru Outback Trend – 15 690 000 Ft) is jól felszerelt modellekhez juthatunk. A tetősín például minden Outback alapfelszereltségének a része. A könnyen és gyorsan kihajtható kereszttartók egyszerűvé tehetik a biciklik, a kajakok és a kenuk szállítását, vagy a téli hónapokban a síbox felszerelését.
Az ezüstszín, elől és hátul egyaránt felszerelt SUV spoilerek nemcsak a külsőt dobják meg, azt a tényt is erősítik, hogy az Outback helyet követel magának a városi terepjárók között, de terepkombi lévén bátran kimerészkedhet onnan. Az autó bír olyan funkciókkal, amik egy városi többgyermekes édesanya életét teszik egyszerűbbé. A japánok például nem a láblengetésre vagy az alsóbb elemek könnyed rugdosására esküsznek, hogy kinyíljon a csomagtartó. A hátsó Subaru embléma könyökérintéssel látja el ugyanezt a funkciót.
Az új Subaru Outback azonban terepen sem ijed meg, ahogy ez igaz volt elődjeire is. Változatos útszakaszokon is biztosan halad, az ülésekbe süppedve szinte észre sem vesszük a kisebb-nagyobb akadályokat, amiket az Outback nehézségek nélkül győz le. Az X-mode gomb megnyomásával az autó hóban és sáron is töri magának az utat. A két mód közül az egyik kisebb hóban és vékonyabb koszrétegen optimalizálja az összkerékhajtás nyomatékeloszlását, míg a másik vastag hótakarón és tetemes mennyiségű sárban evickél túl a kipörgésgátló kiiktatásával.
A márka évtizedek óta a lapos és széles, hosszirányban beépített bokszermotorra esküszik. Ez a 2,5 literes, négyhengeres, szívó benzinmotor az egyetlen, ami a modellhez elérhető, ráadásul az automata Lineartronic váltó sem választás kérdése. Az Amerikában elérhető turbós kivitel nálunk az uniós károsanyag-kibocsátási normák miatt továbbra is hiú ábránd marad. Így, meg kell elégednünk az állandó összkerékhajtással, mely szintén minden Subaru Outback jellemzője. Témába vág: Megérkezett a Solterra, az első teljesen elektromos Subaru.
A következő oldalon az autó belsejét is megmutatjuk.