Alacsonyabb kategóriában is magas felszereltség

A Subaru Outback legújabb generációjának külső és belső extrái nemcsak az aktív életmódot folytatók mindennapjait könnyítik meg, hanem a teljesen hétköznapi városi embernek is sokat segítenek.

Subaru Outback
A tetősín minden csomagban alapfelszereltség

Bár a dizájnelemeknek egy része a négy csomag valamelyikéhez kötött, alapáron (Subaru Outback Trend – 15 690 000 Ft) is jól felszerelt modellekhez juthatunk. A tetősín például minden Outback alapfelszereltségének a része. A könnyen és gyorsan kihajtható kereszttartók egyszerűvé tehetik a biciklik, a kajakok és a kenuk szállítását, vagy a téli hónapokban a síbox felszerelését.

Subaru Outback
Elől és hátul is SUV spoilerek díszelegnek

Az ezüstszín, elől és hátul egyaránt felszerelt SUV spoilerek nemcsak a külsőt dobják meg, azt a tényt is erősítik, hogy az Outback helyet követel magának a városi terepjárók között, de terepkombi lévén bátran kimerészkedhet onnan. Az autó bír olyan funkciókkal, amik egy városi többgyermekes édesanya életét teszik egyszerűbbé. A japánok például nem a láblengetésre vagy az alsóbb elemek könnyed rugdosására esküsznek, hogy kinyíljon a csomagtartó. A hátsó Subaru embléma könyökérintéssel látja el ugyanezt a funkciót.

terepkombi
Az X-mode segít keresztülmenni sárban és hóban is

Az új Subaru Outback azonban terepen sem ijed meg, ahogy ez igaz volt elődjeire is. Változatos útszakaszokon is biztosan halad, az ülésekbe süppedve szinte észre sem vesszük a kisebb-nagyobb akadályokat, amiket az Outback nehézségek nélkül győz le. Az X-mode gomb megnyomásával az autó hóban és sáron is töri magának az utat. A két mód közül az egyik kisebb hóban és vékonyabb koszrétegen optimalizálja az összkerékhajtás nyomatékeloszlását, míg a másik vastag hótakarón és tetemes mennyiségű sárban evickél túl a kipörgésgátló kiiktatásával.

Subaru Outback
A modellhez 2,5 literes, négyhengeres szívó benzinmotor jár

A márka évtizedek óta a lapos és széles, hosszirányban beépített bokszermotorra esküszik. Ez a 2,5 literes, négyhengeres, szívó benzinmotor az egyetlen, ami a modellhez elérhető, ráadásul az automata Lineartronic váltó sem választás kérdése. Az Amerikában elérhető turbós kivitel nálunk az uniós károsanyag-kibocsátási normák miatt továbbra is hiú ábránd marad. Így, meg kell elégednünk az állandó összkerékhajtással, mely szintén minden Subaru Outback jellemzője. Témába vág: Megérkezett a Solterra, az első teljesen elektromos Subaru.

A következő oldalon az autó belsejét is megmutatjuk.

1
2
3