Március közepén a Magyarországra is megérkezett az új Peugeot 2008! Az újdonsággal már a Peugeot márkakereskedésekben is találkozhatnak, hiszen a járványhelyzet ellenére – a biztonsági előírások maximális betartása mellett – azok továbbra is nyitva vannak.
Az új Peugeot 2008 műszaki alapját díjnyertes modell adja
Alig több mint három hónappal az első nemzetközi bemutató után március közepén hazánkba is megérkezett a Peugeot új szabadidő-autója. Forgalmazását országos reklámkampánnyal kezdi meg a márka. Az új Peugeot 2008 sikere extravagáns megjelenésének, széles motorpalettájának és tágas helykínálatának köszönhetően borítékolható. Hogy miért fogjuk mi is imádni az új modellt, azt ebben az összefoglaló cikkben árultuk el.
Az új Peugeot 2008 bemutatása kiváló formában érte az oroszlános márkát. A Peugeot 1.500.000 darab autót értékesített 2019-ben. A mögötte álló PSA konszern pedig a negyedik legnagyobb gyártóvá nőtte ki magát Európában kiváló profitabilitás mellett. Mindez jelentős fejlesztési potenciálhoz juttatja a Peugeot márkát, ami jól jön annak az intenzív termékfejlesztési és elektrifikációs programnak a végrehajtásához, melynek részeként 2023-ig valamennyi Peugeot modell elérhető lesz tisztán elektromos vagy hibrid hajtással is. A stratégia sikerét jól mutatja az új 208 modell is, mely idén elnyerte a rangos Év Autója díjat, és amely az új 2008 műszaki alapjait is szolgáltatja.
A Peugeot hálózat továbbra is várja az érdeklődőket
A magyar Peugeot márkakereskedői és szerviz hálózat a higiéniai és jogszabályi előírások legszigorúbb betartása mellett, szűkebb nyitvatartási időben, de továbbra is folytatja munkáját. Az új autó értékesítési pontok hétköznap 15 óráig, a márkaszervizek legalább 15 óráig (néhány szerviz tovább is nyitva tart) fogadják az ügyfeleket. A hétvégi nyitva tartás márkakereskedésenként, eltérő lehet. Az ügyfeleknek mindemellett azt javasolják, hogy a személyes látogatás előtt érdeklődjenek telefonon vagy az online elérhetőségek valamelyikén. Mind a Peugeot Márka Importőre, mind pedig a Márkakereskedői Hálózat fokozott figyelmet fordít az ügyfelekkel való online kapcsolattartásra, amelyre a következő időszakban még nagyobb hangsúlyt kívánnak fektetni.