Mercedes-Benz CLE Cabrio bemutatón jártunk!
Egy fehér bőrüléses kabrióval megérkezni valahova maga az elegancia. Ha még a csillag embléma is szerepel az autó orrán, akkor minden bizonnyal a kifinomult stílus receptjét is ismerjük. A Mercedes-Benz CLE tesztünkben részletesen bemutattuk a csodás coupé változatot, de mit tesz hozzá az élvezethez ez a nyitható tető?
Sokan szeretjük átélni, ahogy a menetszél és a napsütés felváltva simogatja és borzolja fel a hajunkat. Ilyenkor egy kicsit a természet részévé válva suhanunk, jelen vagyunk a valóságunkban, nincs ami elszigetelje a környezetünket. Nem mellesleg, jobban is észrevesznek minket egy ilyen autóban, mert ugyebár elegáns autó esetében nyilván kíváncsiak vagyunk arra is, hogy ki vezeti azt… Van akit a természeti elemek közvetlensége: netán egy összeborzolt frizura tántorít el a kabriós örömöktől, más pedig amiatt aggódik, ha eleredne az eső vajon le tud-e húzódni, hogy a tetőt időben lecsukja… A Mercedes-Benz CLE cabrio számukra is tartogat egy-egy megnyugtató választ.
Kezdem ott, hogy gyönyörű autó, elegáns, szép színekben és különböző vászontetőkkel rendelhető. Luxus színvonalú igényesség jellemzi mind belül, mind kívül. Akinek azonban a sportos megjelenés a fontos, szintén megtalálja a számítását, de erről beszéljen inkább a képgalériánk. A motorizáltság terén is széles a paletta: a 200 lóerő körüli alapváltozattól a bivalyerős hathengeres CLE 53-as változatig minden igényt kiszolgál a Mercedes-Benz, még dízel változatban is elérhető a CLE cabrio.
@drivemebaby Mercedes-Benz CLE menetrpróba #Mercedes #CLE ♬ eredeti hang – Drive Me Baby – Drive Me Baby
Megvallom, én a „frizura féltő” társulat örökös tagjaként kevésbé vagyok a „nyitott tetős” élvezetek pártján. Pont ezért volt számomra kellemes meglepetés, hogy a Mercedes-Benz CLE cabrio olyan légterelőket alkalmaz, amely lehetővé teszi még autópálya tempónál is, hogy emberi hangon beszéljünk és ne repítse szét gondosan elkészített hajunkat a szél. Így kérem már lehet élvezni a selymes napsütést! Ha eleredne az eső, akkor sem kell megtorpannunk: 60 km/h sebesség alatt menet közben is tudja a tetőt mozgatni az autó.
Ez az autó számomra inkább a „vonulós” kategória, mindig stabil és kényelmes vele haladni. Ezt szolgálja a legtöbb változatban a 4Matic négykerék meghajtás és a választható futómű hangolás. A biztonságunkat – ahogy a Mercedestől eddig is megszokhattuk – számtalan légzsák és biztonsági rendszer vigyázza. Nőként pedig ami a legfontosabb: számtalan konfigurációban egyedivé varázsolhatjuk saját stílusunk szerint ezt a prémium cirkálót.
A Luxus eme nyitott világába 24 millió forint környékén léphetünk be, a határ pedig akár csak lenyitott tetőnél egy nyári éjszakán felpillantva: a csillagos ég…