Miközben a világ nagy részén még javában küzdenek a koronavírussal, Kínában az élet szép lassanként elkezdett visszaállni a rendes kerékvágásba. Ahogy kezd visszatérni az élet a távol-keleti országba, a reklámipar is lassanként lábra állhat. A lassú és óvatos normalizálódás újabb bizonyítéka pedig a BMW kínai kampánya – az új kampányhoz kisfilm készült.
A BMW kisfilm középpontjában a remény áll
Az aktivitás és az ehhez készített BMW kisfilm középpontjában egy levél áll, amelyet az író 2020-nak címez. Ebben kifejti, hogy bár az esztendő közel sem úgy indult, ahogy bárki is tervezte, mégis számtalan reményt keltő dolog van, amelyekre most is nagyon fontos, hogy emlékezzünk és kapaszkodjunk beléjük.
A BMW kisfilm összefoglaló üzenetének, miszerint „a kék ég és a fehér felhők eljönnek majd, ahogy az ígéret szólt” két értelme is van ebben az esetben. Kínában a köznyelvben „kék ég és fehér felhőként” nevezik a BMW-t. Tehát ez a tagline nemcsak a reményt hivatott kifejezni, hanem utal a márkára is.
A BMW első negyedéves eladási több mint húsz százalékkal csökkentek az előző évhez képest. Kínában még az átlagnál is nagyobb, 31 százalékos volt a visszaesés – derül ki az autógyártó blogjáról.
A kisfilm elkészítésében a Juice Network Beijing közreműködött, a kampány pedig digitális és közösségi felületeken fut majd, többek között a Weibón, WeChaten és TikTokon. A szpotot ITT tudod megnézni.
Forrás: Kreatív Online