Megfordulnak utána az utcán
Összességében szerintem nem kérdés, hogy ezt a formát nagyon jól eltalálták a tervezők. Az orrát egyedi hűtőmaszk és látványos alsó légbeömlő díszíti, a LED-es fényszóró pedig különleges, jégkocka alakú kialakítást kapott. Utóbbihoz már alapfelszereltségben társulnak ködfényszórók is. A dizájn mellett már csak a hatékonysága jobb a Kia XCeed Hybrid fényszóróinak: az egyik legjobb, amivel az utóbbi években találkoztam. Oldalról nézve a króm ablakkeret a legcsinosabb részlet, a lekerekített hátsóját pedig a szintén LED-es lámpatest és a matt ezüst elembe rejtett két kipufogó(-nak látszó dísz) teszi olyan megkapóvá, ami miatt szívesen megfordulnak utána az utcán.
Tágas belső és praktikus rakodó rekeszek a Kia XCeed Hybrid modellben
Az utastér egy elegáns, kéttónusú műbőr/textil kárpitozást kapott, és a műszerfal is műbőrrel borított, ami miatt sokkal minőségibb érzetet nyújt a Kia XCeed Hybrid. Elöl-hátul tágas, mindenki kényelmesen elfért benne. A pakoló rekeszek praktikusak, finom megoldásokkal tették őket az enteriőrhöz illően elegánssá. A csomagtér mérete az emberek többségének tökéletesen elegendő lehet, ráadásul a hátsó üléssor 40:60 vagy 40:20:40 arányban dönthető. A téli sportok szerelmeseinek és az IKEA bútorok bravúros hazaszállítását hobbiként űzőknek érdemes lehet a síalagutas verziót kérni. Témába vág: Síelés autóval: tippek, hogy gördülékeny legyen az utazás
A Kia XCeed Hybrid, illetve a benzines, dízel és plug-in hybrid változat is kérhető 12,3 colos, úgynevezett Supervision műszeregységgel. Középre pedig választhatunk a 8″, valamint a 10.25″-os multimédia egységek közül. A rendszer letisztult, könnyen használható, az Android Autoval könnyen párosítható.
Lapozz, és megtudod, hogy mely extrák, illetve vezetési asszisztenciák voltak a kedvenceim!