Egyelőre csak benzin- vagy dízelmotort választhatunk
Az általunk kipróbált ST-Line X Vignale változat benzin és dízel hajtással is hazavihető. A 120 lóerős, 1,5 literes dízelmotoros változat hatfokozatú sebességváltót kapott. Ezzel a konstrukcióval egyértelműen a hosszabb távokon autózókat célozza a Ford. Átlagfogyasztása akár 4,5 literre is kijöhet százon.
A mi tesztautónkban egy 48 voltos EcoBoost Hybrid, 155 lóerős, 1 literes benzinmotor dolgozott, amivel a gyártó adatai alapján akár 5,6 liter/100 km-es fogyasztás is elérhető. Mi átlag 6,8 literes fogyasztást mértünk, mondjuk főként városban használtuk. 125 lóerős változat is elérhető a Ford Puma ST-line X Vignale felszereltséggel és a 6 fokozatú manuális váltó helyett akár 7 fokozatú automata váltót is választhatunk.
A sok extráért azért zsebbe kell nyúlni
Mindent összevetve nagyon úgy tűnik, nem nyúlt mellé a Ford az új dizájnnal és a fejlesztésekkel, így még jó pár évig előkelő helyen lehet a SUV piacon a Ford Puma. Az ST-line X Vignale felszereltséggel pedig olyan plusz kényelmi és felszereltségi extrákat kínál a vásárlóknak a gyártó, amivel valóban prémium érzést közvetít tulajdonosa felé, hiába a belépő szintű SUV kategóriában járunk.
A cuki békaszemek ötvözése a sportos dizájnnal pedig nők ezreit varázsolhatja el, ahogy történt velünk is. Az általunk tesztelt csúcsfelszereltséggel 9,5-10,2 millió forint közötti áron vihető haza az új Ford Puma, attól függően, hogy milyen motort és váltót rendelünk hozzá. Aki beéri a békaszemmel és az új dizájnnal, valamint kevesebb extrával, az 1 literes 95 lóerős EcoBoost motorral, hatsebességes manuális váltóval már 6,5 millióért beállíthatja a garázsba a legújabb Ford Pumát.