Az BMW M135i xDrive öröksége
Típus-specifikus hangolású BMW M kerékfelfüggesztésével (amely 10 milliméterrel alacsonyabb hasmagasságot kínál), teljesen mechanikus Torsen önzáró differenciálművével és minden korábbinál közvetlenebbre hangolt kormányművével az elsőkerék-meghajtású kompakt sportoló maximálisan a vezetés élményére összpontosít.
Az új BMW 128ti megörökli a BMW M135i xDrive rendkívül feszes stabilizátorait és stabilizátor-rögzítési megoldásait. A mérnökök pedig a modell spirálrugóinak és lengéscsillapítóinak keménységét is eszerint, illetve a letaglózó menetdinamika szempontjai szerint állítják be. Az elsőkerék-meghajtású BMW 128ti ráadásul mintegy 80 kilogrammal kevesebbet nyom a mérlegen, mint az összkerékhajtású csúcsmodell.
Az új BMW 128ti meghajtásáról egy 2.0 liter hengerűrtartalmú benzinmotor gondoskodik. Ez a BMW M135i xDrive csúcsmodellt hajtó erőforrás, a BMW Group által sorozatgyártásban kínált eddigi legerősebb négyhengeres motor közvetlen leszármazottja. A motor 195 kW / 265 lóerő maximális teljesítményét már alapfelszereltségként egy nyolcfokozatú Steptronic sport automataváltó továbbítja az első kerekek felé.
A cikk a következő oldalon folytatódik.