Szeretjük a praktikus kiegészítőket

A vásárlási szempontokat tovább vizsgálva nem nehéz kitalálni, hogy az autók felszereltségét tekintve is eltérő igényei vannak egy nőnek és egy férfinak.  „A nők sokkal inkább kedvelik az olyan extrákat, amelyek az automatikus funkciókat támogatják, mint például az automata sebváltó vagy az elektromos csomagtér ajtó. A belső dizájn kialakítása is egy sarkalatos pont. Egy női szem rögtön keresi a harmóniát, látja a formák, élek rendszerét, jelentését – a tervezők legnagyobb örömére! Például a Lexus UX modellnél a műszerfal kialakítása feltűnően aszimmetrikus, mégis harmonikus benyomást kelt. Ezt kivétel nélkül minden hölgy észreveszi.”

A női autóvásárló tudatosan dönt és befolyásol

Zsófi szerint nekünk, nőknek a vásárlás során különösen fontos az értékesítők profizmusa és nagyon figyelembe vesszük a márka ígéretét. Emellett egyre jobban ügyelünk a környezetvédelemre, a hibrid autót választók között nagyobb arányban vannak a nők, mint a férfiak. A kezelhetőség, alacsony üzemeltetési költség, takarékosság is fő szempont.  Illetve a kapcsolódó szolgáltatások, azaz mit kapunk még azon felül, hogy egy új négykerekűvel gurulunk ki a szalonból.

Weisz Fanni és a Lexus UX

A legtöbb autóvásárlás mögött erősen érezhető a női befolyás. „Amikor egy hölgy a családjával, vagy a társával érkezik a szalonba, igyekszem mindig úgy alakítani a tárgyalást, hogy ő is fontosnak érezhesse magát a választási folyamatban, még ha a férfi is az aktívabb tárgyalópartner. Az esetek többségében végül szinte mindig úgy alakul, hogy nagyon számít a nők véleménye a döntés meghozatalában – meséli Zsófi. – Azt javaslom minden nőnek, aki autóvásárlás előtt áll, hogy merjen mindig az első, női megérzésre hallgatni és kérdezzen bátran, nincsen felesleges és helytelen kérdés!”

1
2