A német autógyártó a 2000 óta használt, háromdimenziós, kék-ezüst ábrát váltja most le egy sokkal egyszerűbb dizájnra. Az új Volkswagen logó a szeptemberi, frankfurti autókiállításon mutatkozik be hivatalosan, a nyolcadik generációs Golf lesz az első jármű, amely az új logóval rendelkezik.
Az új Volkswagen logó nem trükközik
A márka logója – az egyszerű, letisztult W betű – az idők folyamán ugyan kicsit változott, de az alapkoncepció mindig megmaradt. Ezúttal sem lesz óriási a változás, de haladva a trendekkel, letisztultabb, egyszerűbb logót kap az autómárka. A Twitteren is már fellelhető képek alapján, az új logóban szinte semmilyen trükk nincs, ezzel pedig a modernizációt, letisztultságot akarják üzenni. A dizájn egyszerű fekete-fehér és síkhatású, a sasszeműek azt is kiszúrhatják rajta, hogy az oldalsó kör vonala vastagabb. Egyébként ez különbözteti meg a legmarkánsabban az 1945-ös, nagyon hasonló dizájntól.
A Volskwagen az arculatváltással együtt az elektromobilitás felé fordul, az új logó először az első „igazi” elektromos meghajtású modellsorozatot díszíti majd. A reklámfilmben már az új ábra jelenik meg.
Egy hónapja teszteltünk egy Volkswagent: a T-Cross Style egy 115 lóerős, hétsebességes, automata váltóval felszerelt modell volt, amely tőlünk a legnagyobb piros pontot a színéért és külső formájáért kapta. A külső dizájn a kovácsoltvas Volkswagenek esetén is lenyűgöző, ezeket a csipkecsodákat egy mexikói mester készítette.
Forrás: Kreatív