Adott egy öt- és hétszemélyes kivitelben is kérhető, tágas belsővel és nagyméretű csomagtartóval rendelkező, családok számára igen kedvelt autó. A Skoda KODIAQ nem véletlenül vált népszerű útitárssá a magyar utakon is. Azonban a márka feljebb lépett egy szintet, amikor ugyanazt a kétliteres turbós benzinmotort tette az összkerékmeghajtású KODIAQ RS-be, mint a sport OCTAVIA-ba. A végeredmény egy kényelmes, megbízható és tekintélyt parancsoló jármű lett.
245 lóerővel bír az új KODIAQ RS
A Kodiaq RS nem titkolja, hogy egy kétliteres sportmotor lakozik benne. A formatervezők ugyanis könnyen észrevehető sajátosságokkal ruházták fel az amúgy robosztus méreteivel is egészen feltűnő járművet. Elől ezüst színű, hátul pedig fekete RS jel árulkodik a motorban megbúvó 245 lóerőről.
Ráadásul a fekete szín többször visszaköszön, mint az RS család tagjainak jellegzetes ismertetőjele. A hátsó márkajelzés mellett a hűtőrács kerete és bordái fényes fekete kivitelűek, de ugyanez a fényes fekete szín köszön vissza a visszapillantó tükrön, az ablakkereten és a tetősínen is.
A modellcsalád stílusjegye a farrészen végigfutó fényvisszaverő sáv is, ezzel téve egyedivé a lökhárítót. A sportos hatást pedig a széria 20 colos kerekei teszik teljessé, amiken aerodinamikus könnyűfém keréktárcsák nyugszanak. Témába vág: Megérkezett az az első elektromos Skoda, ami RS-változatban is kérhető.
Az autó elődjéhez képest egy facelift-en esett át. Bár külsőre nem sokat változott, az RS modellben az alapfelszereltség részei lettek a Full LED-mátrix intelligens fényszórók, a beltérben pedig a virtuális műszerfal, az infotainment rendszer és a hangulatvilágítás csomag.
Tesztünk folytatódik a következő oldalon!