KODIAQ RS
A dekorelemek mind karbonszálasak, a piros szegés egyedi

Sportos és tágas belső

A tekintélyes méretűre nőtt autó nemcsak kívülről tűnik hatalmasnak. Közel 4,7 méteres hosszúságához több mint 2 méteres szélesség és közel 1,7 méteres magasság társul. Csomagtere, mely változatos rekeszeivel igen ötletesen kialakítással bír, 835 liternyi csomagot képes magába szippantani. Ez az érték lehajtott üléstámlákkal összesen 2065 literre növelhető az ötszemélyes változatban. Az autó ugyanis kérhető hét üléssel, így nagycsaládosok is választhatják, miközben bátran felmarkolhatják hozzá az állami támogatást.

KODIAQ RS
A fekete sportüléseken vöröses varrás fut végig

Az első üléssorban fekete sportülések kaptak helyet, melynek vöröses szegése a műszerfalon, a kormánykeréken és a könyöklőkön is végigfut. A bőrrel kárpitozott ülésekben fűtőszálak mellet üléshűtés is van, így a melegebb napokon sem kell attól félnünk, hogy csúnyán beleragadunk.

A dekorelemek mind karbonszálasak, de a figyelmet nemcsak ezek ragadhatják meg, hanem a rengeteg gomb is. Mert bár a virtuális műszerfal érintőképernyős, alatta, a váltó környékén és a kormányon is gombok gondosan elrendezett hada található.

Skoda KODIAQ
Az autót könnyű és élmény dinamikusan vezetni

Erős és biztonságos

A KODIAQ RS egyik legfontosabb újdonsága a 245 lóerős 2.0 TSI motor (pont, mint az OCTAVIA RS-ben), amihez egy hétsebességes DSG automata sebességváltó társul. Bár elsősorban városi talajra és autópályára tervezték, 192 milliméteres hasmagasságával és összkerékhajtásával terepen is képes venni az akadályokat. Témába vág: A Skoda Octavia e-tec lett a Magyar Év Autója 2022 díj üzleti autók kategóriájának győztese.

Skoda KODIAQ
A KODIAQ RS-ben rengeteg asszisztens segít

Az autóban, amit könnyen, dinamikusan és ezek miatt élménnyel lehet vezetni, több vezetéssegítő rendszer segíti, hogy utunk minél biztonságosabb legyen. A sávváltásasszisztens (Side Assist), a vészfékezési asszisztens (Front Assist), a sávtartásasszisztens (Lane Assist) és az automatikus távolságszabályozás (ACC) mellett beizzítható a táblafelismerő rendszer, a fáradtságfelismerés és az utánfutó-felismerés is.

KODIAQ RS
Vezetékkel és anélkül is használható az infotainment rendszer

Ráadásul a számunkra ideális navigáció mellett tehetjük le a voksunkat. Az autóba épített rendszer bármikor szolgálatra kész, de akár vezeték nélkül is párosíthatjuk telefonunkat CarPlay és Android Auto segítségével. A váltó előtt található egy telefontartó, amely vezetéknélküli töltőként is funkcionál, valamint nagy kijelzős készülékekhez is alkalmas. Mellette két USB-C csatlakozó szintén lehetővé teszi a külső eszközök csatlakoztatását.

Tesztünk folytatódik a következő oldalon!

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
1
2
3