Nagy várakozás előzte meg az új Toyota Supra visszatérését, ami nem csoda: egy vérbeli sportautó született újjá 17 év után.
Az új Toyota GR Supra színtiszta sportautóként látott napvilágot, ami azok szívét is megdobogtatja, akik anno nem ültek a nyolcvanas-kilencvenes évek ikonikus sportkocsijában. A modell klasszikus sportautós hajtásláncot kapott, 340 lóerős, soros hathengeres turbómotorral és hátsókerék-hajtással.
A Toyota ezúttal is hagyta érvényesülni a sportautók romantikáját, a kétszemélyes utasteret a versenyautók hangulata és kialakítása ihlette. A csomagtartó kellően tágas két személy hétvégi csomagjai számára. A hely szükség esetén egy kiemelhető panel segítségével az utastér felé bővíthető.
A Toyota Suprát olyannak tervezték, hogy bármilyen képességű vezető örömét lelje benne. Nyolcfokozatú automata sebességváltó villámgyors fel- és visszakapcsolást biztosít, de a fokozatok, a kormánykeréken elhelyezett váltófülekkel, kézzel is kapcsolhatók.
A váltómű a vezetési stílustól és a körülményektől függően normál vagy sport üzemmódban is használható.
Az autó bevezetésének első évében 900 szerencsés európai vásárlóhoz érkezik meg az új Toyota GR Supra, ebből 10 jön hazánkba ebben az évben, illetve hamarosan elkezdődik az előrendelés a 2020-as évre.
INFÓBOX:
A Toyota Supra története eredetileg 1978-ig nyúlik vissza, ekkor kezdték gyártani a Toyotánál a népszerű sport- és túraautót, mely akkoriban a csodás Toyota Celica tervei alapján készült (Toyota Celica Supra néven). 1986-ban azonban levált a Celicáról, és a harmadik generációs Supra már önálló modellként került a piacra. Ikonikus sportautóvá vált, amit az is jelez, hogy olyan videójátékokban is felbukkant, mint a Grand Theft Auto vagy a Gran Turismo. A Suprát 2002-ig gyártotta a Toyota.