Toyota GR Supra

Nagy várakozás előzte meg az új Toyota Supra visszatérését, ami nem csoda: egy vérbeli sportautó született újjá 17 év után.

A 340 lóerős Toyota GR Supra

Az új Toyota GR Supra színtiszta sportautóként látott napvilágot, ami azok szívét is megdobogtatja, akik anno nem ültek a nyolcvanas-kilencvenes évek ikonikus sportkocsijában. A modell klasszikus sportautós hajtásláncot kapott, 340 lóerős, soros hathengeres turbómotorral és hátsókerék-hajtással.

A Toyota ezúttal is hagyta érvényesülni a sportautók romantikáját, a kétszemélyes utasteret a versenyautók hangulata és kialakítása ihlette. A csomagtartó kellően tágas két személy hétvégi csomagjai számára. A hely szükség esetén egy kiemelhető panel segítségével az utastér felé bővíthető.

Vegytiszta sportautós dizájn

A Toyota Suprát olyannak tervezték, hogy bármilyen képességű vezető örömét lelje benne. Nyolcfokozatú automata sebességváltó villámgyors fel- és visszakapcsolást biztosít, de a fokozatok, a kormánykeréken elhelyezett váltófülekkel, kézzel is kapcsolhatók.
A váltómű a vezetési stílustól és a körülményektől függően normál vagy sport üzemmódban is használható.

A legenda visszatér

Az autó bevezetésének első évében 900 szerencsés európai vásárlóhoz érkezik meg az új Toyota GR Supra, ebből 10 jön hazánkba ebben az évben, illetve hamarosan elkezdődik az előrendelés a 2020-as évre.

INFÓBOX:

A Toyota Supra  története eredetileg 1978-ig nyúlik vissza, ekkor kezdték gyártani a Toyotánál a népszerű sport- és túraautót, mely akkoriban a csodás Toyota Celica tervei alapján készült (Toyota Celica Supra néven). 1986-ban azonban levált a Celicáról, és a harmadik generációs Supra már önálló modellként került a piacra. Ikonikus sportautóvá vált, amit az is jelez, hogy olyan videójátékokban is felbukkant, mint a Grand Theft Auto vagy a Gran Turismo. A Suprát 2002-ig gyártotta a Toyota.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •