Határozott, új külső megjelenéssel és szépségesen megmunkált, vadonatúj belső térrel és hibrid hajtáslánccal érkezik az új Jaguar F-Pace. 10 pontban ismertetjük az új modellt!
1. Átdolgozott külső megjelenés
Új kialakítású motorházfedél, nagyon keskeny, teljes LED-es, négy elemből álló fényszórók, új hűtőmaszk, valamint új hátsó lámpatestek és lökhárító teremt még határozottabb kiállást a díjnyertes F-Pace nagyteljesítményű szabadidőjármű számára. A nagyobb hűtőmaszkon a Jaguar tradicionális logója által ihletett rombusz-mintázat jelenik meg. A kerékdob légkivezető nyílásait mostantól az ikonikus Leaper embléma díszíti. Az új F-Pace minden felszereltségi szintjén prémium LED technológiát találunk. Az SE és HSE modellek automata fényszórókat kaptak, intelligens fényszóró asszisztenssel kiegészítve.
2. Gondosan megmunkált belső tér
A vadonatúj utastérben kifinomult részletek, prémium anyagok és ösztönösen kezelhető technológia teremt nyugodt, pihentető környezetet minden utas számára. Az új, körkörösen megragadható fogantyúval szerelt ajtópanelek megkönnyítik a beszállást, illetve tágasabb férőhelyet kínálnak vizes palackok és egyéb tárgyak elhelyezésére. Az elektromos ablakemelő kapcsolók az ajtópanel felső részéről lejjebb költöztek, így az utasok még könnyebben elérhetik azokat.
3. Megújultak a Jaguar F-Pace ülései
A megújult ülések szélesebb párnázatot, kibővített masszázsfunkciót, valamint nagyobb felületen működő hűtő és fűtő funkciót kaptak. Egyes modelleken minden fejtámlát dombornyomott Jaguar Leaper figura díszít. A márka múltjára a kárpitokra erősített ‘Est.1935 Jaguar Coventry’ címkék hívják fel a figyelmet.
4. Plug-in Hybrid
Az új Jaguar F-Pace hálózatról tölthető, soros négyhengeres benzin-elektromos hibrid hajtáslánca 404 lóerős csúcsteljesítménnyel, akár 53 km tisztán elektromos hatótávolsággal és akár 49 g/km* CO₂ -kibocsátással bír.
5. Hathengeres mild hybrid benzin- és dízelmotorokat kapott az új F-Pace
Az új 400 lóerős, soros hathengeres 3,0 literes Ingenium benzinmotor és a legújabb 300 lóerős, soros hathengeres, 3,0 literes Ingenium dízelmotor mild hybrid (MHEV) technológiával kínál kifinomult motorteljesítményt és kivételes menetdinamikát. Az új generációs 2,0 literes, soros négyhengeres Ingenium dízelmotorok üzemanyag-fogyasztását szintén MHEV technológia teszi még kedvezőbbé. Az összes motorhoz a Jaguar nyolcfokozatú automata sebességváltója csatlakozik, és minden modell alapfelszereltségként kínálja az összkerékhajtást.
A cikk a következő oldalon folytatódik.