6. Érzékelhetően nagyobb lett a tér
Az új Captur 11 cm-rel hosszabb az elődmodellnél, és ez a növekedés az utastérben is tetten érhető, ahol az utasok és csomagjaik számára érzékelhetően nagyobb hely áll rendelkezésre. A hátsó ülésen utazóknak 17 mm-rel nagyobb lábtér és 81 literrel nagyobb csomagtér. Hatalmas, 536 literes csomagteret (kategóriájában a legnagyobb) az utastérben akár 27 literes tárolóteret kínál.
7. Megnőtt a multimédiás képernyő
Az „intelligens pilótafülke” lényeges eleme, a 9,3’’-os multimédia képernyő (mely átlósan kétszer akkora, mint a 7’’-os verzió) kategóriájában a legnagyobb. Ez a kissé meghajlított tablet nagyfokú modernitást kölcsönöz az utastérnek, és enyhe görbülete javítja a képernyő olvashatóságát. A vezető felé fordítva, az új Renault EASY LINK rendszerével, minden multimédia-, navigációs és infotainment-szolgáltatás könnyen elérhető, csakúgy, mint a MULTI-SENSE® rendszer beállításai és a vezetéstámogató rendszerek paraméterei.
8. Hatékony motorok új választéka, jön a plug-in-hibrid motor
Az új Renault Captur a nagyban újratervezett motorok széles kínálatával is egy osztállyal feljebb lépett. Az öt- vagy hatsebességes kézi váltóval, illetve hétsebességes, dupla kuplungos automata váltóval párosítva ezen erőforrások megnövelt teljesítménytartományt kínálnak. Benzinmotorok esetében 100-tól 155 lóerőig dízelmotorok esetében pedig 115 lóerőt. A városi SUV-hoz elérhető motorválasztékot 2020-tól az E-TECH jelzésű plug-in hibrid motorral bővítik. Erre először kerül sor a Renault-Csoportnál, de az autó a szegmensében is egyedülállónak számít.
9. Ezek az új Renault Captur vezetéstámogató rendszerei
A minden elemében új Capturben is a kategóriájában legteljesebb és legfejlettebb vezetéstámogató rendszereket alkalmazták a nyugodt vezetés elősegítéséért. Ezek közül a legjelentősebb az EASY PILOT Forgalmi és Autópálya Asszisztens. Jelentősen nagyobb kényelmet és nyugalmat biztosít a forgalmi dugóban vagy autópályán való autózás során – lévén az önvezető járművek felé mutató technológiák első lépcsőfoka. A 360°-os kamera, a kerékpáros és gyalogosérzékelő aktív vészfék mellett a parkolók eddiginél is biztonságosabb elhagyása érdekében kifejlesztett hátsó keresztirányú forgalomra történő figyelmeztetés (Rear Cross Traffic Alert) először jelenik meg a Renault kínálatában. A holttérfigyelő rendszert is, egyszerű érzékelők helyett radarral működik.
10. MY Renault, kéznél az egész világ
Az új MY Renault alkalmazás sokrétű szolgáltatáscsomagot kínál, egyéb funkciói mellett segít megtervezni az utazást, a jármű elhagyásakor gyalogos útvonalat tervez, és segít visszatalálni a járműhöz. Emellett figyelemmel kíséri a szolgáltatási szerződéseket és az autó általános állapotát, valamint figyelmeztet azokra, és néhány országban akár közvetlenül is időpontot egyeztethet a márkakereskedéssel. Az összes információ elérhető az easyconnect.renault.com webhelyen.