Zöld és tágas az új Škoda Superb

Az újonnan elérhető plug-in hibrid technológiát a VW konszern évek óta alkalmazza a Golfnál és a Passatnál, így az autó lényegében egy bevált megoldást örökölt. A 85 kW-os elektromotort a hatfokozatú duplakuplungos váltóba, a 13 kWh teljesítményű lítium-ionos akkumulátort a hátsó ülések alá építették be. A töltőcsatlakozó a hűtőmaszkba, a 115 kW-os TSI benzinmotor elé került, tehát lényegében szinte alig észrevehető változásokat hozott a hibrid technológia.

Az új Superb minden értelemben megőrizte tágas és kényelmes utasterét. Hátul szembetűnően nagy a lábtér és a belmagasság is. Az ISOFIX-rögzítési pontokkal két babaülés rögzíthető, és a gyerekeknek is marad elég hely ahhoz, hogy ne az első ülések háttámláján gyakorolják a focitudásukat.

Skoda Superb
Az alapesetben 625 literes csomagtartó nagyon jól pakolható

Exkluzív design a csomagok között

A tesztelt Škoda Superb Laurin & Klement felszereltséggel érkezett. Az autóról első ránézésre sugárzott a modern elegancia. Utólag úgy érzem, ennek köszönhető, hogy annyira belopta magát a szívembe. Bőrülések, hátsó ablakoknál elérhető napellenző roló, 12 hangszórós Canton-hangrendszer, műszerfalon végig futó vékonycsíkos, éjszakai LED-világítás, háromzónás klímaberendezés, és ez csak az ízelítő.

Skoda Superb
Letisztult elegancia a beltérben is

Olyan design és technikai elemek kerültek ebbe a felszereltségi csomagba, amelyek tökéletes összhangban vannak a Superb által képviselt értékekkel. A 18 colos könnyűfém keréktárcsák, a nagy felületű, színes, digitális fedélzeti komputer kijelző („Maxi Dot”), valamint az adaptív lengéscsillapítás szabályozás (DCC) csak tovább fokozzák a luxusérzést.

A cikk a következő oldalon folytatódik. 

1
2
3