Sátortetős Porsche 996? Nem létezik! De, igen!
A pár végül megtartotta a tetősátrat, és nem sokkal később jött a vízválasztó pillanat, az első használat egy szabadtéri koncert alkalmával. A nem mindennapi látványt Keen megörökítette, és megosztotta az Instagramon is, ahol hatalmas népszerűségnek örvendett. A közösségi média segítségével a tetősátras Porsche véletlenül még a sátor gyártójához is eljutott, akik felvették a kapcsolatot Keennel.
„Egyszerre voltak lenyűgözve, hiszen még sosem látták a terméküket egy Porsche Carrera tetején, ugyanakkor kifejezték aggodalmukat is, ugyanis a terméket, valljuk be, nem pont egy ilyen modellre tervezték. Végül meghívtak minket a cég központjába, ahol egy teljes terheléses tesztnek vetették alá az autót és annak tetőcsomagtartóját. Annak ellenére, hogy a tetősátor a megengedett súly háromszorosával terhelte a tetőt, még így is gond nélkül átment a vizsgán az autó. Amikor a cég hivatalos hitelesítését is megkaptuk, akkor döntöttem el, hogy végleg megtartjuk a tetősátrat.”
Szörnyülködők és elismerő szavak
A Porsche 996 első nagy bevetése a Rennsport Reunion volt, amely az egyik legnagyobb és legrangosabb Porsche találkozó az Egyesült Államokban. „Sokan voltak, akik szörnyülködve nézték mit műveltünk az autóval – emlékszik vissza Keen. – Ugyanakkor a vérbeli Porschésok értik és tudják, hogyan épülnek fel ezek az autók, hogy többre hivatottak, mint sokan gondolnák.”
„Olyan helyekre visszük az autót, ahol valószínűleg Porsche még sosem járt, nem hogy egy olyan Porsche, aminek sátor van a tetején.”
Keen kalandjai a következő oldalon folytatódnak.