4. Maximális örömautózás bármilyen úton

A gombnyomással aktiválható, sportos hangolású összkerékhajtás, Torque Vectoring megoldással, egyedülálló a szegmensben. A 4×4-es hajtás két tengelykapcsolóval helyettesíti a hátsó híd szokásos differenciálját, és bármilyen menethelyzetben tökéletesen viszi át az erőt az útra. Ezzel a technikával élénkebben fordul rá a kanyarokra az új Opel Insignia GSi, kiváló oldalvezetéssel nyújt maximális stabilitást és példás útfogást. A még aktívabb vezetési élmény érdekében a kormánykerék alatti billentyűkkel is működtethető az új kilencfokozatú automata. Aki pedig egyenletes vonalvezetésű úton, például autópályán extra hatékonyan utazna, egyszerűen kikapcsolhatja az összkerékhajtást, miáltal csak az első kerekek hajtanak, a lehető legtakarékosabban.

2020 Opel Insignia GSi
Élénkebben fordul rá a kanyarokra az új Insignia

5. Aero-Shutter: télen hat előnyösen a fogyasztásra

A motorház légáramlását a modern, teljes felületű aktív Aero-Shutter hűtőzsalu szabályozza, hozzájárulva a fogyasztás csökkentéséhez és a mindennapi használat hatékonyságához. Intelligens vezérlés kombinálja a termikus, elektromos és áramlási paramétereket, automatikusan nyitva és zárva a lamellákat. Vannak az Aero-Shutternek termikus előnyei is: leállítás után lassabban hűl ki a motor, hidegindítás után pedig gyorsabban melegszik be. Ez főképp télen hat előnyösen a fogyasztásra és a komfortra, mert nemcsak a motor melegszik fel hamarabb, hanem a váltómű és a fűtés is.

Februártól megrendelhető az új Insignia Grand Sport és Sports Tourer!

1
2
3