Hatékony biturbó boxermotort kapott a 911 Targa
A 911 Targa variánsok turbófeltöltésű, háromliteres, hathengeres boxermotorjainak teljesítménye is jelentősen növekedett: a 911 Targa 4 erőforrása 385 lóerőt teljesít 6500-as fordulaton, ami 15 lóerővel több, mint az elődmodellé. A 450 Nm-es csúcsnyomaték különösen széles fordulatszám-tartományban áll rendelkezésre már 1950-től egészen 5000 fordulat/percig. A maga 450 lóerős teljesítményével a 911 Targa 4S kereken 30 lóerővel kínál többet elődjénél, 530 Nm-es maximális nyomatéka pedig 2300 és 5000 fordulat/perc között elérhető.
Továbbfejlesztett összkerékhajtás
Az új összkerékhajtású modellek fokozott teljesítménye az első tengely továbbfejlesztésének érdeme is. Az összkerékhajtás kuplungja és differenciálműve vízhűtésű, a megerősített kuplungtárcsák fokozott tartósságról és jobb terheléstűrésről gondoskodnak. A kuplung megnövelt működési nyomatéka javítja a finomhangolás hatékonyságát, elősegítve az első tengely hajtóerejének ügyesebb kihasználását. Az elsőkerékhajtás jobb tapadást biztosít útviszonytól függetlenül.
Az új Tagra 911 futóműrendszere
Az elektronikusan szabályozott adaptív lengéscsillapítási rendszer az új 911 Targa modellek alapfelszereltség része, ahogy a Porsche Wet mód is. Az első kerékjáratív ívben ehelyezett érzékelők képesek felismerni a vizet az útburkolaton, ha pedig nagyobb mennyiségű nedvességet tapasztalnak, jelzik a vezetőnek, hogy érdemes a vizes úton történő vezetéshez kifejlesztett Wet módra kapcsolnia. A 911 Targa 4 esetében alapfelszereltségként 19 colos 235/40 ZR abroncsok találhatók, a 4S esetében széria az elöl 20 colos, 245/35 ZR méretű, hátul pedig 21 colos, 305/30 ZR méretű gumiabroncs.
A cikk a következő oldalon folytatódik.