Hatékony biturbó boxermotort kapott a 911 Targa

A 911 Targa variánsok turbófeltöltésű, háromliteres, hathengeres boxermotorjainak teljesítménye is jelentősen növekedett: a 911 Targa 4 erőforrása 385 lóerőt teljesít 6500-as fordulaton, ami 15 lóerővel több, mint az elődmodellé. A 450 Nm-es csúcsnyomaték különösen széles fordulatszám-tartományban áll rendelkezésre már 1950-től egészen 5000 fordulat/percig. A maga 450 lóerős teljesítményével a 911 Targa 4S kereken 30 lóerővel kínál többet elődjénél, 530 Nm-es maximális nyomatéka pedig 2300 és 5000 fordulat/perc között elérhető.

porsche-sportauto-targa

Továbbfejlesztett összkerékhajtás

Az új összkerékhajtású modellek fokozott teljesítménye az első tengely továbbfejlesztésének érdeme is. Az összkerékhajtás kuplungja és differenciálműve vízhűtésű, a megerősített kuplungtárcsák fokozott tartósságról és jobb terheléstűrésről gondoskodnak. A kuplung megnövelt működési nyomatéka javítja a finomhangolás hatékonyságát, elősegítve az első tengely hajtóerejének ügyesebb kihasználását. Az elsőkerékhajtás jobb tapadást biztosít útviszonytól függetlenül.

targa-4s

Az új Tagra 911 futóműrendszere

Az elektronikusan szabályozott adaptív lengéscsillapítási rendszer az új 911 Targa modellek alapfelszereltség része, ahogy a Porsche Wet mód is. Az első kerékjáratív ívben ehelyezett érzékelők képesek felismerni a vizet az útburkolaton, ha pedig nagyobb mennyiségű nedvességet tapasztalnak, jelzik a vezetőnek, hogy érdemes a vizes úton történő vezetéshez kifejlesztett Wet módra kapcsolnia. A 911 Targa 4 esetében alapfelszereltségként 19 colos 235/40 ZR abroncsok találhatók, a 4S esetében széria az elöl 20 colos, 245/35 ZR méretű, hátul pedig 21 colos, 305/30 ZR méretű gumiabroncs.

A cikk a következő oldalon folytatódik. 

1
2
3