A térítésmentesen letölthető HOLNAPP mobiltelefonos alkalmazás fejlesztőcsapata szeretné menővé tenni a fiatalok körében a környezetvédelem témakörét. Az új magyar applikáció saját fejlesztésű algoritmus alapján, mérőszámokkal ad visszajelzést arra vonatkozóan, mennyire vagyunk környezettudatosak, és milyen fejlődést mutatunk ezen a területen.
Egyénileg is tennünk kell a klímaváltozás ellen
A bolygó állapota sosem látott mértékben romlik, és ahhoz, hogy ezt lassítsuk, megállítsuk, jobb esetben megfordítsuk, mindenkinek felelősséget kell vállalnia. A klímaváltozás elleni küzdelemmel azonosulni egy nemes cél, amit egyénileg és közösségek szintjén is kitűzhetünk magunk elé. A Földemért Nonprofit Kft. fiatal fejlesztőcsapata olyan értékes terméket szeretett volna közösen létrehozni, mellyel a fiatalokra fókuszálva, de minél szélesebb társadalmi körben, hasznosat tudnak alkotni és tenni a világért. Az applikáció elsődleges célközönsége a 15-20 éves korosztály. Ők a felnőttkor küszöbén állnak, tudatosságuk, életszemléletük és döntéshozataluk nagyban befolyásolhatja azt, hogy milyen jövő elé nézünk. Másodlagos célcsoport a 20-45 éves korosztály, ők használják a legnagyobb mértékben a digitális fejlesztéseket a hatékony életvitelükhöz. A HOLNAPP nem kizárólag privát felhasználók számára érhető el, hanem üzleti vállalkozások, cégek, nonprofit vagy egyéb szervezetek és települések számára is.
Legyél te is Greenfluencer a HOLNAPP-ban!
A díjmentesen letölthető HOLNAPP közösségi platformon a regisztrálók meg tudják osztani a tevékenységeiket, élményeiket egymással. Folyamatosan nyomon követhetik, mennyire élik környezettudatosan az életüket, fotós és videós tartalmakat is megoszthatnak, melyeket a felhasználók véleményezhetnek. A regisztráltak igazi 21. századi, virtuális, zöld környezetben tudnak digitális lábnyomot hagyni maguk után. Meg tudják mutatni azokat a történéseket a hétköznapjaikból, melyek mások számára is például szolgálhatnak. A Greenfaktor névre keresztelt mérőszámmal a felhasználók klímaváltozással kapcsolatos tudását és virtuális működését jelzik, mindezt kvízkérdésekkel kombinálva. A platform kreatív stábja létrehozta a Greenfluenszer fogalmat is, a klímatudatos véleményvezér fiatalok ugyanis nagyban hozzájárulhatnak a nemes ügy népszerűsítéshez.