Miután idén bemutatta a vadonatúj i20-ast, a Hyundai Motor most leleplezte az N Line modellcsalád legújabb tagját: a vadonatúj i20 N Line kivitelt. A legújabb Hyundai külső és belső formai megoldásaihoz a Hyundai nagyteljesítményű N modellcsaládja szolgált ihletadóként, így biztosítva még dinamikusabb vezetési élményt. A vadonatúj modell az i20 fejlett kapcsolódási és biztonsági technológiáit az N Line típusoktól megszokott sportos karakterrel, valamint látványos belső és külső részletekkel egészíti ki.
Motorsport ihletésű formavilág
Egyedi első lökhárítóját díszítő, exkluzív szürke karaktervonal még sportosabbá teszi a hangulatot. A modell fekete kaszkád hűtőrácsát az N Line embléma díszíti. A rács mintázata a kockás zászlót idézi, még egyértelműbb kapcsolatot teremtve a vadonatúj i20 N Line és az autóversenyzés között. A motorsport ihletésű formavilágot erősítik a dinamikus, szürke dekorrészletek és kecses hátsó lökhárító. Ezek együtt még határozottabb, még áramvonalasabb megjelenést eredményeznek.
A háromszög alakú ködlámpa és a krómozott dupla kipufogóvég még inkább kihangsúlyozza a dinamikus karaktert, határozottan megkülönböztetve azt az alapkivitelű i20-tól. Négyféle karosszériaszínben (Phantom Black, Aurora Grey, Polar White és Brass) rendelhető.
Az utastérben az N logóval és exkluzív piros öltésekkel díszített N sportülések, valamint egyedi N kormánykerék várja a vezetőt. A további N Line részletek között említést érdemelnek a fémpedálok, valamint a piros betétekkel díszített, bőrborítású N sebességváltó gomb.
A vadonatúj i20 N Line kétféle motorral rendelhető
Az alapkivitelű, 84 lóerős 1,2 literes MPI benzinmotor mellett az 1,0 literes T-GDI turbómotor is elérhető, 100 vagy 120 lóerős kivitelben. Az 1,0 literes T-GDI erőforrás módosított felfüggesztéssel, közvetlenebb gázreakciókkal és vérmesebb kipufogóhanggal kínál emlékezetesebb vezetési élményt. Az autó üzemanyag-fogyasztását 48 voltos mild hybrid technológia teszi még kedvezőbbé. A technológia opcióként társítható az 1.0 T-GDi motor 100 lóerős kiadásához, míg a 120 lóerős verzió alapfelszerelésként alkalmazza azt.
A 48 voltos mild hybrid rendszerhez kapcsolódik egy másik újdonság: az intelligens manuális sebességváltó (iMT), amely még takarékosabbá teszi a modellt. A fokozott vezetési élményéhez a kéttónusú kivitelben kínált, egyedi 17 colos könnyűfém keréktárcsák is hozzájárulnak.
A vadonatúj modell 2021 tavaszától kapható Európában.