Kia Stinger GT: Na, de mi lesz a sorsa?

A Kia Stinger létezése óta nem tudott borsot törni a német konkurensek orra alá. Nem kapkodják, mint a cukrot, ami valójában relatív, de ebben az esetben azt jelenti, hogy a Kiánál nem ilyen eladási statisztikával számoltak. Nagyon nem. Már arról is esett szó, hogy felfüggesztik a gyártását, aztán pedig arról, hogy valamiféle hibrid hajtásláncot kaphat a jövőben. Utóbbit azért nem tartom jó ötletnek, mert a vállalatnak új padlólemezt kellene fejlesztenie, hiszen nincs a kínálatban hasonló kategóriájú jármű, hacsak nem kooperálnak egy másik gyártóval. Viszont attól még nehezebbé válna az eleve 1809 kilós Stinger.

kia stinger gt 2020 levelek közt

 

A 3,3 literes turbós V6-os motorral szerelt tesztautó alapára 17 690 000 forint, ám erre jön még a 160 ezres fényezés, így lesz végül a „Mennyi az annyi?” összességében 17 850 000 forint. Az extra felszereltségek listája csakúgy, mint sok más jármű esetében, itt is végtelen. Kérhetsz ülésfűtést előre, külön hátulra, Harman Kardon hifit, bőr bevonatú kormányt, napfénytetőt, indukciós telefontöltőt, és még sok minden mást. Az ülésfűtésről jut eszembe, hogy hűtés ugyan nincs, viszont szellőztető funkció van, ami rendkívül előnyös és hatékony tud lenni abban a tekintetben, hogy az adrenalinszintet alaposan megemelő gyorsítás közben ne izzadjunk bele a ruhánkba.

1
2
3