Megérkezett az új Citroën C3, a márka világszerte legnépszerűbb modelljének legújabb változata. A 2016 végén bevezetett harmadik generációból összesen 750 000 példány kelt el – sokoldalú városi autó, melybe tipikusan első látásra beleszeret az ember. Most a pörgős életet élő, kreatív és optimista városi és elővárosi fiatalokat célozza meg a különleges személyiségű új C3, a piac legtöbb személyre szabási lehetőséget kínáló és legkényelmesebb ötajtós modellje.
Az új Citroën C3 egyedi sziluettel hódít
A merész kialakításnak köszönhetően megváltozott a C3 tekintete és határozottabb lett a személyisége. A CXPERIENCE tanulmány ihlette új világítótestektől merész stílusú új orr-részhez új LED-es fényszórók, 16” és 17” új könnyűfém keréktárcsák és a robusztusabb megjelenés érdekében új Airbump®-betétek társulnak. Alul a ködfényszórókat üde színfoltként színes betétek keretezik. A nagyméretű kerekek az egyedi karaktert erősítik, és az oldalmagasság megőrzésével egyben a kényelmet is növelik.
Kibővült személyre szabási kínálat: az „Inspired By You” jelmondat jegyében mindenki a saját képére formálhatja az autóját. Választhatunk a szolidabb vagy a trendibb megjelenés között, a klasszikusabb karosszériaárnyalatokat kontrasztos tetőszínnel és/vagy különböző dekorelemekkel dobhatjuk fel. Az új C3 személyre szabási kínálata mostantól 97 kombinációt tartalmaz. 7 karosszériaszín közül lehet választani: a korábbiak (Perla Nera fekete, Artense szürke, Platinaszürke, Homokszín, Hófehér) mellett 2 új árnyalat is van, a ragyogó Elixir vörös és Spring Blue.
A cikk a következő oldalon folytatódik.