Mindenki számára mást jelent az autótuning, az egyedi átépítés fogalma. Luis Rodriguez értelmezése túl megy minden ésszerű határon, beleértve a valóságét is. 533+103 lóerős közúti vadászrepülőgép került ki a kezei közül: Rodriguez délutánonként, másfél év alatt építette meg fantasztikus szerkezetét.
Turbómotorokat pakolt ide-oda Luis Rodriguez
Amikor felvették a főiskolára, Luis Rodriguez előtt egy lehetőség állt: kifizeti a tandíjat és autószerelőnek áll. Miután lediplomázott, sajátos karrierben egyesítette művészettörténeti és gépészeti ismereteit: elkezdett egyedi autókat építeni. Fogott egy Nissan 300ZX-et, és a V6-os blokk helyére beszerelte egy negyedik generációs Toyota Supra 900 lóerősre hizlalt, soros hathengeres turbómotorját. De még ez sem volt elég, talált egy igazi klasszikust, egy 1973-as Datsun 240Z-t, majd abba is beszerelt egy ugyanolyan 2JZ-GTE blokkot. Ekkor azonban már érezte, ennél is többre vágyik: „Ráuntam, hogy oda nem illő dolgokat próbáljak összepasszítani. Olyasvalamire vágytam, amiben minden mindennel passzol, és ami tökéletesen működik.”
Eredetileg egy olyan külső üzemanyagtartályt szeretett volna átalakítani autóvá, amit régi harci repülőgépek hasa alatt láthatunk (a másik hobbija a katonai repülés volt). Ám gyors számolás után rájött, hogy túlságosan nehéz volna, és túl sok kompromisszumot követelne meg egy ilyen szerkezet.
Eredetileg egy olyan külső üzemanyagtartályt szeretett volna átalakítani autóvá, amit régi harci repülőgépek hasa alatt láthatunk (a másik hobbija a katonai repülés volt). Ám gyors számolás után rájött, hogy túlságosan nehéz volna, és túl sok kompromisszumot követelne meg egy ilyen szerkezet.
A cikk a következő oldalon folytatódik.