Tizennégy autóval startolt el áprilisban a Volkswagen Rally névre keresztelt sajtóút. A kétnapos rendezvény során a pilótáknak és navigátor szerepet öltött utastársaiknak meghatározott útvonalon kellett eljutniuk Budáról Zalacsányba, majd másnap a zalaegerszegi ZalaZone tesztpályára. A feladatokkal és megállókkal tarkított út során nemcsak az idő, a pontosság is sokat számított. Mi így éltük meg ezt a két napot az Arteon R-Line társaságában.
Megbízható útitárs az Arteon R-Line
Adott tizennégy Volkswagen autó, huszonnyolc médiamunkás, egy meghatározott útvonal és megannyi kihívás. A flotta igencsak változatos, kisebb és nagyobb, sportos és zöld rendszámos járműveket is felsorakoztat, melyből nekünk az Arteon R-Line jutott. És mi, a mezőny egyetlen női párosa, piszkosul beleszerettünk ebbe a nagyon vagány, igen magabiztos autóba.
Az Arteon külsőre egy letisztult és éppen ezért elegáns, azonban mégis sportosan extravagáns, ötajtós, kupésított szedán. Az elsőkerék meghajtású járműnek nemcsak a látványa megnyerő, vezetni is élvezet. Ahhoz, hogy kitapasztaljuk az autót, nekünk egy teljes napunk volt, azonban már az első percekben kialakult egy különleges összhang.
Már a Széllkapunál elhelyezett rajtvonalban tudtuk, maximális kényelemben lesz részünk, ugyanis az Arteon R-Line belsőre igen tágas, ráadásul a vezetőnek is minden kézre áll. A bugó motorhang pedig csak rádob erre még egy lapáttal.
De még mielőtt felfedeztük volna hatos rajtszámmal felmatricázott új útitársunkat, a Széllkapu téren áthaladva azt is megcsodálhattuk, milyen lett az új T-Roc Cabriolet. A modellen a Királyvörös Metál névre hallgató színezés a műszerfal egyes elemeiben is visszaköszön, megnyerő dizájnjával, na meg persze lehúzható tetejével biztos rengeteg szívet fog rabul ejteni. Témába vág: Volkswagen T-Roc Cabriolet: Megérkezett a nyitott tetejű ékszerdoboz
Hogyan zajlott a rally? Lapozz és kiderül.