A Porsche egy valódi sportmodellel teszi teljessé a Cayenne modellkínálatát. Az új Porsche Cayenne Turbo GT kivételes teljesítményét mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a benne található bitrubó motor a márka eddigi legerősebb nyolchengeres erőforrása. A rekorder Cayenne Turbo GT már rendelhető, a márkakereskedésekbe pedig idén ősszel érkezik meg. A németországi alapára bruttó 196 078 euró, azaz kb. 70 millió forint lesz. Ezt se hagyd ki: A Porsche csinos értékesítőjének a Taycan a kedvence, a női autóvásárlóknak a Cayenne
A Cayenne Turbo GT lett a SUV-kategória leggyorsabbja
Az új Porsche Cayenne Turbo GT 640 lóerős négyliteres, V8-as turbómotorja kivételes menettulajdonságokat szavatol. A Cayenne Turbo Coupé-nál 90 lóerővel erősebb modell maximális forgatónyomatéka 850 Nm, így a 0-100 km/órás gyorsulás 3,3 másodpercre csökkent, miközben a végsebesség 300 km/órára nőtt.
A kizárólag négyajtós kupé karosszériával elérhető, még sportosabb kialakítású Cayenne Turbo GT szériában kapja meg a modellhez elérhető összes futóműrendszert, valamint a speciálisan számára fejlesztett nagyteljesítményű abroncsokat.
A hajtáslánc és a futómű egyedi hangolást kapott a Cayenne Turbo GT esetében. Ennek eredménye egy kivételesen harmonikus koncepció, amely kivételes versenypályás képességekkel rendelkezik. Ezt Lars Kern, a Porsche tesztpilótája is bizonyította, aki a 20 832 kilométer hosszú Nürburgring-Nordschleifét a Cayenne GT volánja mögött 7 perc 38,9 másodperces idővel hódította meg – ez a SUV kategória új hivatalos rekordja. Tipp: A Porsche Taycan bedriftelte magát a Guinness Rekordok Könyvébe
A következő oldalon benézhetsz az új Porsche Cayenne Turbo GT utasterébe is.
Sportos felszereltség: szénszál kívül, Alcantara belül
A Cayenne Turbo GT formáit az opcionális, új Arctic szürke fényezés emeli ki még jobban. A modern formákat az egyedi részegységek még izmosabbnak láttatják. Például a GT-specifikus első lökhárító, amely látványos légterelő-ajakkal és nagyobb oldalsó légbeömlőkkel nyújt egyedi látványt. Ezzel izgalmas kontrasztban állnak a fekete kerékjárati ívszélesítések és a karbontető, valamint a 22 colos GT Design kerekek. A hátsó nézet hangsúlyos eleme a szénszálból készült diffúzor. Tipp: Ilyet még nem láttál! Trópusi virágokkal díszítették ezt a Porsche Taycant
A Cayenne Turbo GT sportos karakterét a kimagasló alapfelszereltség és a kibővített Alcantara kárpitozás is szemlélteti. Az ülőhelyeket középen GT-specifikus, perforált Alcantara borítja, amelyet Neodyme vagy Arctic szürke színű kontrasztos részletek emel ki. Ahogyan az a Porsche sportautó esetében elvárható, a többfunkciós sport kormánykerék középen sárga 12-órás jelzést kapott.
A Turbo GT-vel együtt mutatkozik be a Cayenne modellsorozatban a Porsche új generációs központi rendszere, amely minden korábbinál nagyobb teljesítményt és megújult felhasználó felületet nyújt. A felhasználó kényelmének érdekében a megújult központi rendszer is teljesen kompatibilis minden népszerű okostelefonnal, így tökéletesen fut rajta az Apple CarPlay és az Android Auto is.
Porsche-rajongóknak az alábbi cikkeinket ajánljuk:
- Porsche Múzeum: Ismerd meg a 25 éves Porsche Boxster történetét
- Patrick Dempsey ezúttal Porsche Design napszemüvegben hódít
- LEGO Porsche 911 Turbo vagy Targa? Azt építed meg, amelyikhez épp kedved van
- Jön a minden eddiginél olcsóbb Porsche Taycan
- A Porsche Taycan túl kicsinek bizonyult Dwayne Johnson számára