A DS Automobiles a Paris Fashion Week egyik támogatójaként idén is aktívan részt vesz az autózás és divat közti vitathatatlan kapocs kihangsúlyozásában. Ennek érdekében a DS folytatja a tavaly elkezdett Un Autre Regard, azaz Egy eltérő perspektíva című projektjét, amelynek keretei között feltörekvő divatcégek munkáit mutatják be DS koncepcióautók társaságában. A szeptember 28. és október 6. között megrendezésre kerülő Paris Fashion Week alkalmából az idén kiválasztásra került márkák a Mossi, a Boyarovskaya és a Thebe Magugu.
Un Autre Regard – Egy eltérő perspektíva
A DS Automobiles 2014-ben jött létre azzal a céllal, hogy a francia luxus és divat hagyományait átültesse az autóiparba. A DS által kínált modellek avantgárd dizájnjukkal, kifinomultságukkal, valamint egyedi megjelenésükkel tűnnek ki a mezőnyből (nem véletlenül hívtuk mi is ékszerdoboznak az általunk tesztelt DS CROSSBACK 3-at).
Az autóipar haute couture márkája
A DS kiválósága abban rejlik, hogy uralni tudja az anyagot annak érdekében, hogy a technológiát egy új szintre emelje. Minden egyes részlet a tökéletesség iránti vágynak és a megkérdőjelezhetetlen minőségnek a gyümölcse. Elegáns külső formavilágukkal és belső anyag-, szín-, és textúra használatukkal a DS prémium autói, SUV-jai, crossoverei, plug-in hibrid és elektromos változatai, valamint a DS koncepcióautók átírják a korábban felállított szabályokat.
A francia DS egyértelműen az autóipar „haute couture” márkája, amely hol máshol, mint Párizsban, a kifinomultság és az avantgárd design fővárosában született. Az újító szellemet a hajdanán és az újonnan megalkotott összes DS-modell magában hordozza. A DS koncepciók pedig a legmerészebb álmokat valósítják meg művészi formában.
A DS Automobiles és a divatmárkák galériája a következő oldalon található.
Az autó nem csak jármű, hanem divatcikk
„A divat a DS brand egyik legfontosabb inspirációforrása,” hangsúlyozza Laurent Nivalle, a DS Automobiles Global Brand Dizájnere, aki egyben a Párizsi divathétre készült anyag fotósa is volt.
„A DS-re többek között Ernst Haas, Saul Leiter, Hedi Slimane, Peter Lindbergh munkássága, és természetesen a filmművészet van a legnagyob hatással. A fényképészet és a mozi történetének megkerülhetetlen állandói egyértelműen az autók és a divat. Ezek régen is és most is rendre központi szerepet kapnak mindkét művészeti formában, így az életünkben is. A világ elsőszámú avantgárd autómárkájaként, mi is ezekből merítünk ihletet, így nálunk az autó nem csupán egy jármű, hanem egy divatcikk” – mondja Nivalle.
A fotózás helyszínéül a Montceaux-Lès-Meaux kastély romjai szolgáltak, amelyet a 15. században II. Henrik francia király építtetett feleségének, Medici Katalin francia királynénak. A francia forradalomban megsemmisült egykori királyi kastély és annak romjai tökéletes kontrasztot nyújtanak a futurisztikus DS koncepcióautók és a modern divat találkozásának. A fotózáshoz használt autók között ott van a DS AERO SPORT LOUNGE, DS X E-TENSE, DS E-TENSE és a DS DIVINE is.
A DS koncepcióautók és a francia divat
Az autó és a divat közötti kapocs egyik ékes példája a legújabb Fiat 500 exkluzív limitált szériás változata, amelyet az olasz divat ihletett. Az elmúlt hónapokban már mi is beszámoltunk arról az új Fiat 500-ról, amelyhez egy szuperexkluzív limitált széria is készült, a legnagyobb olasz divatházak közreműködésével. Az így megalkotott, és hamarosan megjelenő Fiat 500-as modellek tervezését egy dokumentumfilm is megörökítette, amely részletesen bemutatja, hogyan született meg az a három modell, amelyet olyan tervezők álmodtak meg, mint Giorgio Armani, Bvlgari vagy a Kartell.
Forrás: dsautomobiles.com