Az új Suzuki S-CROSS SUV ötvözi a merész stílust a kényelemmel, ami egyben erőteljes, de mégis környezettudatos vezetési élményt, fejlett biztonsági funkciókat és csatlakoztatott szolgáltatásokat kínál. Az esztergomi gyártású jármű értékesítése az év végén kezdődik Európában, de Latin-Amerika, Óceánia és Ázsia számára is forgalmazzák majd. Jövőre pedig jönnek az új Suzuki hibrid modellek. Ez is érdekelhet: Andrea akár lovakat is vontat a Suzuki SX4 S-Crossával
Online debütált az új Suzuki S-CROSS
Az új S-CROSS a több mint 50 éves Suzuki összkerékhajtású SUV-ok legújabb, négy-kerékhajtású modellje. A merész dizájn minden szögből masszív, méltóságteljes formát kölcsönöz a SUV-nak. Az új S-CROSS markáns jellegét a nagy zongoralakk-fekete színű hűtőrács, a hárompontos LED-ekkel felszerelt nagy fényerejű, éles fényszórók, a szögletes első és hátsó kerékívek, valamint az autó elejének és hátuljának ezüst díszítőelemei is hangsúlyozzák. A kényelmes vezetési élményt az ALLGRIP SELECT 4×4 összkerékhajtás, a multimédiás audiorendszer és egy sor fejlett biztonsági asszisztencia garantálja.
Az erőteljes SUV karakternek megfelelően a belső tér háromdimenziós kialakítású formatervezést kapott. A tágas utastérben öt felnőtt kényelmesen elfér, a nagy kapacitású, 430 literes csomagtér sokoldalúan használható kiránduláshoz és más szabadidős tevékenységhez. Az utazási élményt pedig szélesre nyitható panoráma-napfénytető fokozza. Tipp: Suzuki SX4 S-CROSS-szal szeli az utakat a Magyar Suzuki kommunikációs vezetője
A következő oldalon többet is megtudhatsz a Suzuki új, jövőre érkező hibrid rendszeréről.
Új hibrid meghajtás a Suzukinál
Jövőre érkezik a Suzuki új hibrid rendszere, amely egy frissen fejlesztett belső égésű motor, egy elektromotor-generátor egység és egy automata váltó kombinációja. A rendszer az üzemanyag-fogyasztás csökkentése érdekében támogatja a hibrid és a tisztán elektromos hajtást is – utóbbi esetben a belső égésű motor tétlen marad. Tipp: Vezettük a Suzuki hibrid modelljeit, mutatjuk mindet
Az új hibrid rendszer már alacsony fordulatszámon is erős és rendkívül hatékony, képes elindítani és felgyorsítani az autót. Araszolás, egyenletes haladás és tolatás közben pedig teljesen elektromos üzemmódra áll át a csendes működés és a minimális üzemanyag-fogyasztás érdekében. A rendszer ráadásul lassításkor a mozgási energiát hatékonyan fogja be és alakítja villamos energiává a belső égésű motor leállítása és a tengelykapcsoló kioldása mellett. Mindez növeli az elektromos üzem hatótávolságát.
Vezetés közben két üzemmód, a Standard és az Eco között lehet választani. Standard üzemmódban a motor-generátor gyakrabban segít be a belső égésű motornak a lendületesebb vezetés érdekében, míg az Eco üzemmód többször kapcsol tisztán elektromos hajtásra, növelve az üzemanyag-hatékonyságot.
Ha érdekel a Suzuki világa, ne hagyd ki az alábbi cikkeket se: