meditalo barbie
A sokszínű élethelyzetek eljátszása révén gazdagítják a gyerekek érzelmi világát; fotó: Mattel

Új gyűjtemény a láthatáron: sportoló és meditáló Barbie babák a főszereplői a játékgyártó új sorozatának. Az én időt és a rekreációt népszerűsítik az új játékok, amelyek segítenek a gyerekek testi-lelki egyensúlyának fenntartásában.

A meditáló Barbie babákhoz meditációs gyakorlatok is járnak

A sorozat részeként egy meditáló Barbie, egy „Kikapcsolódás”, egy „Édes álom”, egy „Torna együtt” szett, valamint egy különleges habfürdő játékkészlet érkezett meg Magyarországra. A gyűjtemény interaktív babáival a gyerekek játék közben, kreativitásukat kibontakoztatva fedezhetik fel a testi-lelki egyensúly fenntartását segítő praktikákat.

wellness barbie
Wellness, day spa és maximális kényeztetés a Barbie elképzelésében; fotó: Mattel

Az edukáció mellett az új kollekcióval a Mattel célja az is, hogy a sokszínű élethelyzetek eljátszása révén gazdagítsa a gyerekek érzelmi világát. Továbbá, hogy erősítsék a lányok önmagukba vetett hitét. A játékgyártó a különleges sorozathoz kapcsolódóan együttműködik a Headspace mobilapplikációval, és meditációs gyakorlatokat is kínál kimondottan a 6-8 éves korosztálynak. A napindító „Jó reggelt!”, a mindig jó kedvre derítő „Maradj pozitív” vagy a megnyugtató „Jóság” gyakorlatokat Barbie is bemutatja a saját vlogján.

Az új kollekciódarabjai már elérhetők a webáruházakban. Júliusban pedig további két játékszett, az arcápolás és a manikűr-pedikűr készlet érkezik a Barbie gyűjteménybe.

Barbie és szemléletformálás

A tavaly hatvanadik születésnapját ünneplő Barbie nagy hangsúlyt fektet az elfogadásra, a szemléletformálásra. Nemrég bővült például a Fashionista kollekciója, amelyben minden bőrszín és testalkat képviselteti magát, de vitiligós, kopasz és aranyszínű lábprotézises Barbie, valamint egy hosszú hajú Ken figura is megtalálható a sorozatban. A kerekesszékes és a műlábas Barbie pedig segíthetnek hozzájárulni a testi fogyatékosságok elfogadásához.

Forrás: Médiapiac

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •