judy énekesnő koronavírus
(Fotó: Judy/Instagram)

Második alkalommal söpör végig a koronavírus az énekesnőn és családján. Szerencsére a Groovehouse énekesnője és családja egyelőre súlyos tünetek nélkül vészelik át a betegséget, írja a Bors. Fontos: Itt az újabb oltási akció! Januárban hétvégenként időpont nélkül lehet oltatni

Az énekesnő szerint az oltásoknak köszönhetik az enyhe tüneteket

Judy először január elsején vette észre magán, hogy valami nincsen rendben, de álmában sem gondolta volna, hogy koronavírusról van szó, főleg mivel már két védőoltáson is túl van. Az énekesnő végül családjával együtt teszteltette magát, ekkor derült ki, mindannyian covidosak. „Az ember elsőként nem a koronavírusra gondol, pláne, hogy szeptember végén kaptam meg az első, decemberben a második oltásomat, Balázzsal nagyjából párhuzamosan vettük fel. A kislányunk, Maja még csak tíz éves, egyelőre még oltatlan, és a gyerekek könnyebben vészelik át” – mesélte az énekesnő, majd hozzátette, szerencsére nem jelentkeztek súlyos tünetek egyikükön sem.

„Majának az első két napban hőemelkedése volt, sokat aludt, nekem a köhögésnél és egy minimális mellkasfájdalomnál más nem jelentkezett. Hármónk közül Balázs betegedett most le a legjobban, ő még mindig nyomja az ágyat.” Judy és családja már másodjára kapja el a koronavírust, a kislány és Judy férje három hónappal ezelőtt volt covidos, az énekesnő pedig tavaly év elején esett át először a fertőzésen. „Sok szörnyűséget lehet hallani, bizonyára az oltásnak köszönhetően viseltük jól a betegséget” – vélekedik a Groovehouse énekesnője.

Az alábbi cikkek is érdekelhetnek: