Kezdőlap Style&Trend Divat A világ legnagyobb luxusmárkái lakókocsikból árulják portékáikat

A világ legnagyobb luxusmárkái lakókocsikból árulják portékáikat

(Fotó: Dolce & Gabbana)

Meglepő új szolgáltatással rukkoltak elő a legnagyobb divatházak az Egyesült Államokban. A koronavírus-miatt megcsappant eladásokat a Louis Vuitton és a Dolce & Gabbana egy új koncepcióval, a házhoz rendelhető mobil butikkal próbálta orvosolni, szúrta ki a The Gentleman’s Review. Míg a Louis Vuitton egy dizájn lakókocsival operál, addig a Dolce & Gabbana vegyíti a tradicionális dél-olasz bazári hangulatot az amerikai klasszikus Airstream lakóautók modernitásával, Tipp: Három gyerekkel és egy átalakított furgonnal elindultak az ismeretlenbe

Házhoz megy a francia és olasz haute couture

A pop up mobil butikban kapható áru a vásárló ízlése, vásárlási habitusa és méretei szerint van összeállítva – így nagyon széles a spektrum, a runway kollekció darabjaitól kezdve az utazóládáig bármi megtalálható itt

Mint ismeretes, tavaly az Egyesült Államokban brutális méreteket öltött a koronavírus-járvány. Olyannyira, hogy a keleti-parti nagyvárosokból a potenciális gazdag vásárlók jóformán menekültek, hogy a nyugisabb vidéki nyaralóparadicsomban, a Hampton’s-ban bekkelhessék ki a pandémiát. Ez azonban nehéz helyzetbe hozta a luxus divatházakat, mert bár az internetes vásárlás virágkorát éli, sokan továbbra is a személyes vásárlás hívei. A problémára első elsőként az Louis Vuitton divatházat tulajdonló LVMH konglomerátum talált ki egy lehetséges megoldást: megalkották a képeken látható a pop-up boltokhoz hasonlító, immár házhoz rendelhető mobilbutik-szolgáltatásukat.

Elsősorban a törzsvásárlókra alapoznak, de igazából bárki igényelheti a szolgáltatást. Ami abból áll, hogy egyszer csak megérkezik ez a mini üzletté átalakított jármű ház elé, amiben a vásárló kedvére válogathat. Persze, a mobil butik fel sem veheti a versenyt egy flagship store kínálatával, de nem is kell neki. A lényeg a vásárlók kielégítése és vásárlásuk megkönnyítése. Tipp: Luxushotelként nyílt újra a Matild Palota, Budapest legújabb tophelye

A következő oldalon megnézheted a Dolce & Gabbana covid-biztos pop-up mobil boltját.

A Dolce & Gabbana is kipróbálja a pop-up mobil butikot

Újszerű vásárlási élmény. (Fotó: Dolce & Gabbana/Twitter)
Hangulatos tematikára húzták fel a koncepciót (Fotó: Dolce & Gabbana/Twitter)

A Dolce & Gabbana kreatív fejesei valószínűleg megirigyelték a Louis Vuitton koncepcióját, és megalkották saját örökmozó butikszolgáltatásukat. A színes-mintás, retró formájú, Airstream típusú lakókocsiban, amelyet a tradicionális szicíliai szamárkordék, a carrettók ihlettek, megtalálható női, férfi és gyerekkollekció is. A két luxusmárka új mobil butik vásárlási megoldását szerintünk egyértelműen a D&G hangulatos dizájnja nyerte. Te mit gondolsz?

Az alábbi cikkek is érdekelhetnek, ne hagyd ki őket: