A Citroën tervezői továbbfejlesztették az AMI névre keresztelt városi elektromos mikroautót, amelyet ezúttal egy szabadidőjármű robostusságával, vagányságával és funkcionalitásával ruháztak fel. A Citroën My AMI Buggy azonban egyelőre csupán egy koncepció. Ha érdekel az eredeti Citroën Ami, kattints ide: Citroën Ami, a jogosítvány nélkül vezethető elektromos törpeautó
Bemutatkozik a Citroën AMI új arca
A Citroën My AMI Buggy Concept azokat a független szellemeket célozza meg, akik az országutakon vagy strandokon tett kirándulásokat is igazi kalandként élik meg. Praktikus tulajdonságai miatt vonzó tanulmányautó hétvégi kiruccanásra, tengerparti nyaralásra vagy zöld környezetben való kikapcsolódásra termett közlekedési eszköz. A modell a villanymeghajtásnak hála, zaj- és szén-dioxid-kibocsátás nélkül közlekedik, és mivel nincsenek ajtók, utazás közben tökéletesen eggyé válhatunk a környezettel. Az elektromos vezetés előnyei mellett a panorámatetőn át bezúduló napfényt is élvezhetjük. Ez is érdekelhet: Vezetés extrákkal – biztos kell nekünk a napfénytető vagy a tempomat?
A nagy, erősen barázdált kerekeken stabilan ülő My AMI Buggy kifejezetten masszív, harcedzett benyomást kelt. Kétoldalt a szabadidős sziluett elmaradhatatlan elemei az újratervezett sárvédő-szélesítések és az ajtók alján elhelyezett védőcsövek. A tetőcsomagtartó és rajta a pótkerék szintén a kalandor jelleget hangsúlyozza.
Az ajtók helyén egy rossz időben behúzható, cipzárral záródó, átlátszó vízhatlan fóliát találunk, a felső részén a hagyományos járművek üvegablakaira emlékeztető nyílással. A praktikus védőfólia eltávolítható és összetekert állapotban, a hozzá készült huzatban az ülések mögött tárolható. A szélvédő fölött a tető folytatásában egy ellenző véd az időjárás viszontagságaitól. Nyáron ugyanez árnyékolóként szolgál a tűző nap ellen. Tipp: A világ leghosszabb limuzinja 30 méteres és helikopter-leszállója is van
Lapozz, és less be a Citroën AMI Buggy belsejébe!
A Citroën AMI Buggy minden eleme moduláris
Az ajtók egy jópofa nyomógombbal nyithatók, és akárcsak az eredeti AMI-ban, ellenkező irányban nyílnak. A töltőkábelt egy a használatát is jócskán megkönnyítő fogantyú rögzíti az utasoldali ajtókerethez. Mivel számos tartozék rögzítőmechanizmusát ugyanazon sablon szerint tervezték, azok egy építőjáték darabjaihoz hasonlóan univerzálisan használhatók, minden gond nélkül leszerelhetők és az utastér egy másik pontján is elhelyezhetők.
A My AMI Buggy Concept tanulmány elsődleges célja az örömszerzés és az emberek szabadság, kikapcsolódás és nonkonformitás iránti vágyának kielégítése. Stílustanulmányként a Buggy felvillant egyet a Citroën AMI lehetséges arcaiból, megmutatja, hogy milyen formát ölthet ez a változatos és rendhagyó közlekedési eszköz.
Ha tetszett a Citroën My AMI Buggy, akkor az alábbi koncepciókat se hagyd ki:
- A Mercedes egy különleges koncepcióval tiszteleg Virgil Abloh zsenialitása előtt
- 600 km hatótávot ígér a gyönyörű Mercedes-Maybach EQS koncepció
- 750 lóerős és félelmetesen agresszív a BMW Concept XM tanulmányautó
- PET-palackokból készül a Volkswagen jövőbe mutató autója, az ID.LIFE
- Az Audi Grandsphere luxusnappalivá változtatta az autót