A Chanel a legendás Nº 5 parfümjének századik születésnapja alkalmából megalkotta történetének első – szigorúan limitált kiadású – adventi kalendáriumát. A terméket nagy várakozás övezte, ám amikor kiderült, hogy mit rejtenek a kis dobozkák, az eredetileg luxusajándéknak szánt termék egy csapásra az internet vicce lett. Mutatjuk, miért és, hogy mit rejt a Chanel adventi naptár. Tipp: Last minute ajándéktippek igazi beauty-rajongóknak
Matrica, mütyűr, matrica, szütyő és még több matrica
Az adventi naptárak ma már nem kizárólag csokifigurákat rejtenek és már régen nem csak a gyerekek kiváltságai. A felnőtteknek szóló adventi kalendáriumok széles skálán mozognak, de a nők kedvencei egyértelműen a népszerű beauty márkák különlegességei. Ezekben általában az adott márka legnépszerűbb termékeinek mini változatai találhatók, de belekerülhet egy-két teljes méretű slágertermék is. Nos, a Chanel első adventi naptárja sok mindent rejtett, de jelentősebb értékkel nem bírt. A legtöbb doboz olyan reklámajándék – mini tükör, matrica, kulcstartó, jegyzettömb, szütyő és persze több csomag matrica –, amelyet egy-egy vásárlás alkalmával ingyen is megkaphatunk ajándékba. Az alábbi képen látható az átszámítva 266 ezer forintos naptár teljes tartalma.
A következő oldalon megnézheted a Chanel-naptár kinyitását is.
Vitték, mint a cukrot
Ha érdekel a Chanel adventi naptár kinyitásának minden részlete, nézd meg az alábbi videót. Ebben az egyik legnagyobb Chanel-rajongó, Erin Nicole mutatja be, miket rejt a méregdrága beauty kalendárium. Jól szemlélteti a naptár megkérdőjelezhető értékét, hogy még a márka iránt elfogult Erinben is némileg csalódást keltett annak tartalma. A sokadik matricás csomagot rejtő doboz kinyitása után már ő sem tudta leplezni kiábrándultságát.
Miután az internet kollektív össztüze alá került az adventi kalendárium, a Chanel kénytelen volt válaszolni a kritikákra. Bruno Pavlovsky, a Chanel elnöke szerint a naptár körül kialakult botrány „egy kicsit szégyen, mert nem ez volt Chanel szándéka. A Chanel csak örömöt szeretett volna szerezni a vásárlóinak. Nyilvánvalóan látjuk már, hogy az ilyen termékek nagyobb odafigyelést igényelnek, ezért a jövőben minden bizonnyal sokkal óvatosabbak leszünk a hasonló, nagy várakozást övező limitált termékek megalkotásánál.” Botrány ide vagy oda, a Chanel adventi naptárat természetesen pillanatok alatt elkapkodták a vásárlók.
Az alábbi cikkek is érdekelhetnek:
- Most ideális elkezdeni: vedd kezelésbe a pigmentfoltokat!
- Hiánypótló és környezetbarát sminkkollekciót dobott piacra a Valentino
- Ötcsillagos szállodai feeling az otthonodban: Megérkezett Magyarországra a Hugo Boss Home
- SNOBELIER – Végre Magyarországon is elérhetők a világ legexkluzívabb luxusmárkái
- Ez a nő tudja, hogyan kell összeöltözni a világ leghíresebb festményeivel