Beyoncé ezzel pedig divattörténetet írt, ugyanis ő az első fekete nő, aki az ikonikus, 128,54 karátos Tiffany sárga gyémántot viselhette. Olvass tovább és megtudhatod, miért olyan különleges a Tiffany sárga gyémánt és a cég legújabb reklámkampánya. Tipp: Hatalmas gyémánt gyűrűvel jegyezték el Vajna Tímeát! – FOTÓK
Beyoncé és Jay-Z lettek a Tiffany új reklámarcai
Ha létezik az amerikai zenei életnek királyi családja, akkor ez a titulus minden bizonnyal a Carter családot, azaz Beyoncét, Jay-Z-t és három gyereküket illetné. A sztárpár a hollywoodi sztenderdtől eltérően a közösségi médiától távol éli mindennapjait, életébe nemigen enged betekintést. Éppen ezért a mostanihoz hasonló Tiffany reklámkampány kimondottan nagy esemény, hiszen Beyoncé és Jay-Z alaposan megfontolják, mihez adják arcukat.
A Grammy-díjas énekesnő nyakában lógó gyönyörű nyaklánc éke a világ egyik legnagyobb sárga gyémántja. A Tiffany & Co tulajdonában lévő drágakövet 1877-ben a dél-afrikai Kimberley bányában találták, kibányászásakor eredetileg 287,42 karátos volt. A gyémántot Charles Tiffany vásárolta meg, aki közel egy évig tanulmányoztatta és vizsgáltatta azt szakembereivel, mielőtt megtörtént az első vágás rajta. A gyémántot végül 1878-ban a mindössze 23 éves George Frederick Kunz 128,54 karátos klasszikus párna alakúra vágta. Ragyogását maximalizálni hivatott, hogy a drágakő 82 oldallal rendelkezik – ami 24-gyel több, mint egy hagyományos kerek briliánsé. Ezt se hagyd ki: Kleopátra királynő ihlette a Bvlgari álomszép karkötőjét
A következő oldalon közelebbről is megnézheted a Tiffany Yellow Diamondot.
Értéke: felbecsülhetetlen
A Tiffany Yellow Diamond Beyoncé előtt eddig mindössze három nő nyakát díszítette, elsőként Mary Whitehouse-ét, aki egy tehetős amerikai diplomata, Edwin Sheldon Whitehouse felesége volt. Őt követte a hollywoodi ikon, Audrey Hepburn, aki az Álom luxuskivitelben (Breakfast at Tiffany’s) című 1961-es filmjének promóciós anyagában viselte. Több évtizedes kihagyás után 2019-ben pedig Lady Gagának adatott meg a megtiszteltetés, hogy az Oscar gálán viselhette az ikonikus ékszert.
A mostani az első alkalom, hogy a gyémánt reklámkampányban szerepel, a drágakövet különleges alkalmakkor körútra viszik az Egyesült Államokban, de egyébként állandó helye a Manhattan Ötödik sugárútján található flasgship Tiffany & Co ékszerbolt. Egyes források szerint a drágakő nagyjából 30 millió dollárt érhet, bár ez nem jelent semmit, hiszen a Tiffany számára a gyémánt felbecsülhetetlen értékű, és soha nem volt és soha nem lesz eladó.
„Beyoncé és Jay-Z a modern love story megtestesítői” – mondta Alexandre Arnault, a cég termékekért és kommunikációért felelős alelnöke. „A Tiffany brand mindig is a szeretet, az erő és az önkifejezés híve volt, így elképzelni sem tudnánk egy ikonikusabb párt, amely jobban képviseli Tiffany értékeit. Megtiszteltetés számunkra, hogy a Carter párost a Tiffany család tagjainak mondhatjuk.”
A reklámkampány részeként Beyoncé és Jay-Z egy videóanyagot is forgatott, amelyben az énekesnő előadja az Álom luxuskivitelben egyik leghíresebb jelenetét, nevezetesen amikor Audrey Hepburn karaktere a tűzlépcsőn üldögélve énekli a Moon River című dalt.
Az alábbi cikkeket se hagyd ki:
- Marylin Monroe parfümje egy Chanel nyakláncban elevenedik meg
- Fél milliárd forintért talált gazdára a világ legdrágább Covid-19 maszkja
- Hiánypótló és környezetbarát sminkkollekciót dobott piacra a Valentino
- Greta Thunberg a Vogue-ban kritizálta a divatipart és tett egy döbbenetes vallomást
Forrás: CNN