A Porsche első teljesen elektromos hajtásláncú modellje, a Taycan lenyomta a márka zászlóshajójának számító 911-et. A stuttgarti márka legnépszerűbb modellje pedig, az eladásokat tekintve abszolút győztes, továbbra is a Cayenne. Ezt se hagyd ki: A Porsche Taycan túl kicsinek bizonyult Dwayne Johnson számára
A jelek szerint az új autót vásárlók egyre inkább kacsingatnak az elektromos modellek felé, már a Porschénál is. A Taycan 2021 első három negyedéves eladásai ugyanis jócskán felülmúlták a vállalat előzetes várakozásait. A stuttgarti márka első 100 százalékban elektromos autójából 28 640 darabot, míg a Porsche legendás, nagy teljesítményű sportautójából, a 911-ből „csak” 27 972 darabot adtak el ugyanebben az időszakban, írja a CNBC.
A 2019 őszén bemutatott Porsche Taycan, négyajtós, kétmotoros sportkocsit a kezdetektől teslagyilkosnak, a Model S drágább versenytársának szánták. Felár ide vagy oda, egyelőre úgy tűnik, hogy a Taycan áll nyerésre: annak ellenére, hogy a Tesla nem közöl típusokra lebontott eladási adatokat, a Model S szedánból és a Model X SUV-ból összesen hozzávetőleg csupán 13 180 darabot adtak el 2021 első három negyedévben.
A Porsche pénteki közleményében azt is elárulta, hogy a Cayenne SUV-ok továbbra is a legkeresettebb modellek a vállalatnál. A Cayenne-szállítások 2021-ben eddig 62 451 darabot érték el, ezt követi a Macan, amelyből 61 944-et szállítottak le. Tipp: A Porsche csinos értékesítőjének a Taycan a kedvence, a női autóvásárlóknak a Cayenne
Ezek a cikkek is érdekelhetnek: