Egy Champion, három arany és három ezüst díjat nyert a Lidl Magyarország a 21. VinAgora Nemzetközi Borversenyen. A díjak a vállalat azon innovációit és egyben törekvéseit ismerik el, melyek a Lidl a magyar borkultúra és hazai borászatok melletti elköteleződését bizonyítják.
Lidl és a Garamvári Pincészet: gyümölcsöző együttműködés
Az áruházlánc folyamatosan bővülő borszortimentjében neves hazai pincészetek közreműködésével készült magas minőségű, saját házasítású borokat és pezsgőket kínál vásárlóinak. A VinAgora Borversenyen elnyert Champion díj is egy ilyen gyümölcsöző együttműködés eredménye. A díjat az áruházlánc és a Garamvári Pincészet közös munkájaként megvalósult Pannon Imperial Extra Dry pezsgője érdemelt ki.
A Lidl Magyarország számára kiemelt jelentőséggel bír a hazai bortermelők és pincészetek támogatása: vállalat Európa szerte 12 országba 142 féle hazai bort exportált 5,1 milliárd Forint értékben az elmúlt évben. A hazai értékesítés is folyamatosan növekvő tendenciát mutat: a 2019-es gazdasági évben 12 millió palack bort vásároltak a hazai áruházakban. Ez 25 százalékos növekedést jelent az előző évihez képest.
Tavaly is aratott a magyar pezsgő: a Champagne és Pezsgő Világbajnokságon akkor a zsűri harmadik alkalommal választotta Kreinbachert a legjobb magyar pezsgőnek, a Brut Classic 2015 Magnum érdemelte ki a trófeát.