sprite_üzenet
A gyűlölködőknek szeretettel vágjunk vissza, használjuk a #iloveyouhater hashtaget!; fotó: Sprite

Kimenni úgy az utcára, hogy tudjuk, összesúgnak a hátunk mögött. Képet posztolni magunkról az Instára, és azt olvasni alatta, hogy menyire gáz. Éveken át edzeni, aztán azt hallani, hogy ez nem ér semmit. A kigúnyolásnak, bántásnak számos formája van, és ezek maradandó lelki sebeket ejtenek, már csak azért is, mert a mai fiatalok közel fel elégedetlen magával. A Sprite kampánya a zaklatás és a gyűlölködés ellen indult el, továbbá segíteni szeretné a fiatalokat abban, hogy merjenek önmaguk lenni.

A Sprite kampánya a szeretetre épít

Az üdítőital márka „Oltsd a szomjad! Ne engem.” projektje elsősorban a Z-generációt szólítja meg. A korosztály életében a közösségi média hatalmas szerepet játszik, ahol mindenki tökéletesnek látszik, viszont ugyanitt a legkönnyebb beszólni másoknak. Hatalmas a megfelelési kényszer, itthon minden második tinédzser szorong valami miatt, és nem bízik magában. A Sprite kampánya ezért a fiatalokat segíti abban, hogy fogadják el magukat olyannak amilyenek, mindezt a szeretetre építve. Minden piszkálódás, bántás ellenére álljanak ki magukért!

sprite kampány
A Sprite plakátokkal, kisfilmekkel, véleményvezérek bevonásával kampányol; fotó: Sprite

A magyar influencerek is kiállnak magukért

A kampányba három influencert vontak be, akik saját példájukon keresztül mutatják meg, hogy az önmagunkért kiállás nem lehetetlen. Magyar Barbi gyakran beszél a plus size problémákról, és hogy hogyan éli ezeket meg. Csalár Bence közel tíz éve foglalkozik divatújságírással, holott kiskorában gyakran bántottak az öltözködése miatt. Szász Kitti négyszeres freestyle foci világbajnok videói alá mai napig beírják, hogy nőként soha nem lehet olyan jó, mint egy férfi.

#iloveyouhater

A kampány „Oltsd a szomjad! Ne engem” szlogenjével, és a #iloveyouhater hashtag használatával arra buzdít, hogy a gyűlölködőknek szeretettel vágjunk vissza. Aki pedig úgy érzi, hogy őt is érinti a téma, posztolja ma egy képét az #iloveyouhater hashtag használatával! A kampány kapcsán egyébként megújult az üdítő dizájnja is: a korábbinál jóval világosabb, halványzöld áttetsző palackban jelenik meg, ezzel utalva arra, hogy merjük megmutatni, mi van belül.

Egy másik izgalmas, szemléletformáló kampány is útjára indult nemrég: #MutasdMeg kampány a női szépség ezerarcúságára hívja fel a figyelmet.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •