Kezdőlap Style&Trend Trend Még több fenntartható termék és gyorsteszt került a drogériák polcaira!

Még több fenntartható termék és gyorsteszt került a drogériák polcaira!

A dm a vásárlók véleményének is fontos szerepet szán a kínálat kialakításában; fotó: Freepik

Az idei tavaszra a járványhelyzet rányomta a bélyegét, a kereskedők a vásárlókat tudatos, tervezett fogyasztásra, a valóban szükségszerű termékek beszerzésére kérték, a nézelődés érthető okokból nem volt ajánlatos. Az egészségügyi korlátozások enyhülésével azonban lassan visszatérhetünk a ráérősebb bevásárlásokhoz, számos új, fenntartható termék kipróbálásához. Tavasszal megújult a dm, ennek középpontjában a termékek állnak – bővült az intim higiéniai termékkategória, de fenntartható alapanyagokból készülő fogkefe is érkezik a polcokra.

A dm a vásárlók véleményének is fontos szerepet szán a kínálat kialakításában. A kérdőíves visszajelzések egyértelműen megmutatták, hogy fontos a vevők számára tudatos vásárlás és a fenntartható termék, minél több ilyennek szeretnének találkozni. A drogéria évek óta elkötelezett a fenntarthatóság mellett, szortimentjében jelenleg is szinte minden termékkategóriában megtalálható környezetbarát alternatíva, ebben élen járnak a dm márkás termékek. A cég a tudatos vásárlás fontosságára is gyakran felhívja a figyelmet. Kezdd kicsiben elnevezésű zárt Facebook csoportot is működtet, ahol termékekkel és tippekkel is segítik a felelős döntéseket.

Szépülésre fel! Számos új, fenntartható termék került a polcokra

  • Arcápolási vonalon többféle különlegességgel készül a drogéria. A népszerű maszk kategóriában megjelennek a koreai arcápolási termékek közé tartozó a KOCOSTAR maszkok különböző bőrtípusokra. Valamint az olasz PuroBio minősített természetes arcmaszkok arctípusnak megfelelően por és krém formában is elérhetőek. A népszerű olasz N.A.E. natúrkozmetikai márka haj, test és bőrápolási is termékeivel is helyet kap a polcokon.
  • A dm Start! pályázat sikere nyomán a PomPom natúrkozmetikai márka bővebb választékban és az egész üzlethálózatban elérhető lesz.
PomPom natúrkozmetika
  • A hazai termékpalettát tovább bővítve a Kaposváron természetes anyagok felhasználásával készülő Yamuna arckrémek mellett, a NATICS minősített natúrkozmetikai márka antiaging arckrémek is megjelennek az üzletekben.
  • A reformélelmiszer kategóriában évek óta nagy népszerűségnek örvendő Pödör márkának immár a bőrápoló natúrkozmetikai olaj termékeit is lehetőség lesz kipróbálni.
  • A manna szappanok új illatvariánsokkal jelentkeznek.
  • Valamint megjelenik a dm-ben a mosószereivel ismertté vált Sansin márka testápolási vonala. A tusfürdők 100%-ban növényi alapanyagokat tartalmaznak, továbbá hipoallergének, és a palackjaik 100% újrahasznosított alapanyagból készültek. A kisebb környezeti terhelést jelentő szilárd samponok is szélesebb kínálattal érhetők el, és már szilárd tusfürdőt is kipróbálhatnak a „zöld” megoldások kedvelői.
  • A hétköznapokat – hazánkban először a dm-ben elérhető – az essie körömlakkokkal is színesebbé tehetik a vásárlók.
Bővülő kínálat a kozmetikai részlegen

Jönnek a gyorstesztek, bővül az intimhigiéna

  • A vásárlók leginkább az intim higiéniai termékkategória bővítésére tettek javaslatokat. Ennek nyomán a szortiment intimkehellyel, mosható pelenkával és egészségügyi betéttel bővült. Továbbá a saját márkás Jessa termékcsalád környezetbarát „nature” elnevezésű almárkája klórmentesen fehérített, illatanyag-mentes, 100 %-ban bio pamutból készülő tamponokkal egészült ki a már meglévő „nature” tisztasági betétek mellett.
  • A gyógyszer modulban újdonságként különféle gyorstesztek jelennek meg, glutén és drogkontrollra, valamint veserendellenesség kimutatására lesz lehetőség a termékekkel.
Számtalan „recycling” termék található a dm polcain

Bővülés a saját márkás termékek körében

A dm fenntartható saját márkás termékei között a Jessa nature termékcsalád mellett fontos kiemelni, hogy az ebelin mosható vattakorongja is bekerül a szortimentbe. Valamint a fenntartható alapanyagokból készülő Dontodent fogkefe érkezik az alverde fenntartható erdőgazdálkodásból származó bükkfa fogkeféje mellé a szájhigiéniás termékek közé. A tavaly debütált, kifejezetten férfiaknak fejlesztett SEINZ. termékcsalád kínálata after shave-val valamint eau de toilette-el egészül ki. Mindkettő új sportos illatvariánsban is elérhető lesz a már ismertek mellett. Természetesen a környezetbarát csomagolásban kapható SEINZ. termékek megvásárlása után a dm továbbra is támogatja Plastic Bank szervezet, amely a tengerek műanyagtól való megtisztításáért dolgozik.