Az autóiparban egyedi és különleges együttműködést valósított meg az olasz luxusautó-márka, a Maserati, illetve az utcai divat és zene egyik legnagyobb japán alakja, Hiroshi Fujiwara. A divattervező és zenei producer Fragment márkájának kollekcióját ültették át az autók világába, így születtek meg a Maserati Ghibli limitált szériás modellváltozatai, az Operanera és az Operabianca. Ezt se hagyd ki: David Beckham egy gyönyörű piros Maseratival driftel. Nézd meg a videót!
175 db Maserati Ghibli Operanera és Operabianca készül
Az együttműködést a Maserati Fuoriserie testreszabási programja ihlette, mely lehetővé teszi a márka vásárlói számára, hogy megalkossák saját, egyedi ízlésükhöz igazított Maserati modelljüket. Az autó ma már sokkal több, mint egyszerű használati tárgy. „Az autó egy egyedülálló, testreszabott „öltözék”, amit büszkén viselünk az utakon egyéniségünk kiterjesztéseként és a kortárs luxus szimbólumaként.”
Hiroshi Fujiwara elismert trendszetter, az 1980-as évekbeli Tokió utcai divatkultúrájának úttörőjeként egyike volt az első DJ-knek, akik megismertették a felkelő nap országával a hip-hop műfajt. Producerként és zenészként nemzetközi sztárokkal dolgozott együtt, képzőművészként, divattervezőként pedig névjegye a városi élmények és hangulatok megjelenítése. Ez is érdekelhet: A jövő év nagy durranása: jön a 65 milliós Maserati MC20
A következő oldalon megtekintheted a teljes Maserati x Fragment galériát.
Fragment Design x Maserati Operanera és Operabianca
Az együttműködés ikonikus részletei a Fujiwara nagyvárosi stílusát tükröző speciális hűtőrács, valamint ehhez a különleges modellkiadáshoz igazított logó. A Ghibli Operanera és a Ghibli Operabianca külső megjelenését 20 colos Urano mattfekete felnik és a C-oszlopon elhelyezett egyedi, Fragment logó egészítik ki. Tipp: Limitált szériával emlékezik legelső Forma 1-es győzelmére a Maserati
Az egységes szín nem csak külcsínben, hanem az autó kormányán és az ajtónyitó fogantyúin is megjelenik. A belső terek prémium bőr- és alcantara kárpitozást kaptak, a függőleges öltéseknél kontrasztos ezüst betét, a fejtámlákon pedig a klasszikus szigonylogó jelenik meg. A biztonsági övek figyelemfelkeltő sötétkék árnyalatot kaptak.
Globálisan mindössze 175 darab kerül majd értékesítésre az exkluzív Ghibli Operanera és a Ghibli Operabianca modellekből. Az autó piaci bevezetését egy Hiroshival közösen tervezett ruhakollekció megjelenése kíséri, mely ugyanabban a rendhagyó szellemben született, mint maga az autó.
A divat és az autóipar találkozásai témában, az alábbi cikkek is érdekelhetnek: