Kezdőlap Autók Celeb Kovács Patrícia, a DS 3 Crossback E-TENSE márkakövete így reagált az őt...

Kovács Patrícia, a DS 3 Crossback E-TENSE márkakövete így reagált az őt támadókra

Fotó: Kovács Patrícia/Facebook

Kovács Patrícia színésznő az elektromos DS 3 Crossback E-TENSE márkanagykövete. Választását egy percre sem bánta meg, hiszen nem csak a környezetet védi az autóval, de életét is újabb mederbe terelte az elektromos jármű. Erről szóló internetes bejegyzése azonban felrobbantotta a közösségi média résztvevőit. Patríciával készült interjúnkat itt találod: Kovács Patrícia elárulja, hogy nőként mit tart fontosnak egy autóban

Egy poszt és más semmi

Kovács Patrícia a napokban posztolt egy rövid írást és egy videót a DS 3 Crossback E-TENSE-ről. A bejegyzésben arról mesélt, hogy mennyire megváltozott az élete, amióta elektromos autóra cserélte korábbi járművét. A színésznő azonban nem csupán elégedett döntésével, de márkanagykövetként fontosnak is tartja, hogy minél több emberrel megismertesse a jövő technológiáját. De kanyarodjunk vissza a poszthoz:

„Ez itt a #reklám helye, amit természetesen ki kell írjak, de sokkal többről van szó, mint egy reklám. Nekem az egész életemet megváltoztatta, hogy lassan egy éve elektromos autós lettem. Sokkal átgondoltabbak a napjaim, be van tervezve, hogy mikor hová megyek, ott hol és mennyit töltöm az autót, amíg egyébként elvégzem a feladataimat. Azt is megtanultam, hogy mindig érdemes kisebb töltéseket is beiktatni. Ha elektromos autós lesz az ember akkor szervezettebb lesz az élete. Nem mondom, hogy könnyű volt elsőre az átállás, de megérte, hiszen költséghatékonyan és a környezetünkre a lehető legjobban vigyázva is közlekedhetünk! Úgyhogy elektromos autózás rulez”

Kovács Patrícia véleménye nem várt eredményt hozott

A csinos színésznőt azonban nem várt módon kommentelők kezdték el támadni. Egyrészt azt firtatták, hogy miért hiszi el azt, amit leírt, mivel az autó drága, a töltése is macerás, és kényelmetlen a fűtés és a légkondicionáló. Akadt azonban olyan is, aki azon háborodott fel, hogy az elhasznált akkumulátorokat hogyan fogják újrahasznosítani. Megint mások pedig azt mondták, hogy elektromos autót soha, akkor már inkább hibridet vezessen a színésznő. Egy felháborodott kommentelő pedig azt ecsetelte, hogy inkább a napenergiát részesítse előnyben Kovács Patrícia, mivel az elektromos autó csak bizonyos embereket gazdagít meg. A poszt alatt azonban voltak olyan vélemények is, amelyek már inkább a sértés kategóriájába tartoztak.

A cikk a következő oldalon folytatódik!

Kiáll a döntése mellett a színésznő

A színésznő ugyan nem híve annak, hogy mások véleményét cenzúrázza, mégis szükségét érezte annak, hogy a felé irányuló rosszindulatúságot mihamarabb rövidre zárja. Fontosnak tartja ugyanis, hogy mindenki megismerje, milyen előnyei vannak az elektromos autózásnak. Ezt korábban nekünk is elmesélte a színésznő, amikor szerencsénk volt interjút készíteni vele: Kovács Patrícia elárulja, hogy nőként mit tart fontosnak egy autóban.

A kedélyek csitítása érdekében egy újabb bejegyzést tett közzé a művésznő saját oldalán: „Nem célom senkit rábeszélni az elektromos autózásra, de el kell oszlassak néhány tévhitet, ami felmerült a tegnapi videós posztomnál. Az autót jóformán csak városban és környékén használom, fontosnak tartom, hogy az utazásaimmal ne szennyezzem a város levegőjét. Nézzük már meg a sokszor 1 személlyel pöfögő autók számát… Ez lenne a jövő?

A villanymotor sokkal jobban hasznosítja ez energiát, mint bármelyik belső égésű motor és a fékezésekkel folyamatosan tölti az akkumulátort. Kevesebb alkatrészből áll, kisebb az alkatrészigénye és a karbantartási költsége és ezzel is jobban kíméli a környezetet.
Igen, az elektromos áramot meg kell hozzá termelni, de hogy ez mennyire környezetszennyező, az attól függ, hogy az előállításához milyen arányban használnak megújuló energiát. Szerencsére ezek aránya itthon is növekszik. Sok villanyautós aki megteheti, telepít a házába napelemeket, így az áram egy részét maguk termelik meg. Magam egy nagy társasházban élek, garázsom sincs, az utcán parkolok és a töltést is így oldom meg. Jelzem meglehet, hiszen már itthon is, több mint 1500 töltőhely van, így a töltés nem nehéz ügy, csak tudni kell tervezni. Ehhez egy csomó applikáció nyújt segítséget. Villámtöltőről ez az autó akár 30 perc alatt 80%-ig tölthető, de a hagyományos utcai töltőkkel is tökéletesen megoldható a dolog. De tény, hogy tervezettebb és átgondoltabb az életem amióta így autózom. Viszont össsze se tudom hasonlítani, hogy anyagilag mennyivel jobban kijön a tankolás. Tehát valamit valamiért. Az akkumulátorok környezeti hatásáról annyit, hogy érdemes kicsit utána olvasni a témának, mielőtt véleményt alkotunk: a modern akkumulátorok minimum 10-12 évre vannak kalibrálva és ezután évekig alkalmasak otthoni energiatárolásra, vagy ipari felhasználásra. A technológia rohamléptekkel fejlődik. Mire ezek az autók elhasználódnak, az akkumulátorok újra hasznosítása is megoldott lesz. Szembe kell nézni azzal, hogy a benzines/dízel autókat sújtó szigorú szabályozások miatt előbb vagy utóbb, de a jövő az elektromos autózásé lesz.
Természetesen megértem és elfogadom ha valaki nem emellett dönt, mégis itt az én felületemen szerintem elfogadható, ha kommunikálom azt amit erről az egész kérdéskörről gondolok és remélem ha vita is alakul ki a jövőben ezzel kapcsolatosan, az kulturált lesz.”
A bejegyzés alatt újabb, egymással ellentétes vélemények fogalmazódtak meg, amelyre mi is kíváncsian várjuk, vajon reagál-e a színésznő.
Ha szívesen olvasnál te is néhány érdekes dolgot az elektromos autózásról, ne hagyd ki korábbi cikkeinket sem: