nyerd meg az életed squid game netflix
(Fotó: Wikipedia)

Rekordnézettséget ért el a Nyerd meg az életed (eredeti címe: Squid Game) című új dél-koreai Netflix-sorozat bemutatása első hónapjában – számolt be róla a deadline.com ágazati portál. Ezt se hagyd ki: Sosem hallott információkkal csábít a netflixes Britney-dokumentumfilm

90 országban szerezte meg az első helyet a Squid Game

A Nyerd meg az életed 111 milliós nézőszámával megelőzte a steramingszolgáltató korábbi csúcstartó sorozatát, A Bridgerton családot, és ezzel a Netflix eddigi műsorai közül a legjobb indulást produkálta. A Bridgerton családot tavaly karácsonyi debütálását követő hónapban 82 millió előfizető háztartásában nézték meg. Azt hozzá kell tenni, hogy a Netflix már azt is megtekintésnek számolja, ha valaki legalább 2 percet néz egy sorozat bármelyik epizódjából.

A sorozatban több száz nincstelen és eladósodott delikvens elfogad egy különös meghívást egy játékba, amelyben ismert gyerekjátékokban kell összemérniük tudásukat. A tét nem csak a csábító pénzösszeg, de az életük is, ugyanis ebben a játékban minden vérre megy.

A Nyerd meg az életed című disztópikus dél-koreai akciódráma jól példázza, hogy a Netflix egyre nagyobb hangsúlyt fektet a globális műsortervezésre, arra, hogy a világ különböző régióiból származó produkciókat világszerte műsorra tűzze. A több mint 30 nyelvre szinkronizált és feliratozott Squid Game szeptemberi debütálása után 90 országban – köztük Magyarországon is – a top 10-es lista élére került. A határok átlépésével a sorozat a spanyol A nagy pénzrablás, a német Sötétség és a francia Lupin nyomába lépett.

Ezek a cikkek is érdekelhetnek:

Forrás: MTI

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •