foodpanda
(Fotó: foodpanda)

22 éves fennállásának eddigi talán legnagyobb mérföldkövéhez érkezett a NetPincér: néhány héten belül teljesen új arculattal, foodpanda néven működik tovább. Ha érdekel, hogy ez mennyiben változtatja az ételrendelési szokásaidat, olvass tovább! Ezt se hagyd ki: Sör, banán, kóla és kakaós csiga – Ezeket rendeljük a leggyakrabban online

A lényeg változatlan: a foodpanda 30 percen belül szállít szinte bármit, amire a vásárlónak szüksége van

A NetPincér a kiszállítási piac egyik főszereplőjének számító foodpanda család tagjává válik. Ez többek között azt jelenti, hogy a technológiai újítások még hamarabb érkeznek majd Magyarországra, illetve a magyar felhasználók országokon átívelően használhatják ugyanazt a megszokott mobilalkalmazást. Tulajdonosváltás azonban nem történik és a lényegi elemek is változatlanok maradnak: a foodpanda ezentúl is olyan tech-alapú gyorskereskedelmi tevékenységet folytat országszerte, ami képes kiszállítani szinte bármit, amire a megrendelőknek szüksége lehet, akár 30 percen belül.

netpincér foodpanda
1999 óta működik hazánkban a magyar alapítású NetPincér, amely 2016-ban a világszerte több, mint 50 országban jelenlévő Delivery Hero vállalatcsoport tagja lett. Ennek a folyamatnak a következő lépése lesz a foodpanda családjához való becsatlakozás (Fotó: NetPincér)

Az elmúlt években rengeteget fejlődött a márka, ennek köszönhetően pedig mára a NetPincér több, mint egy ételrendelő platform. Részben ennek is köszönhető, hogy a márka újrapozícionálása mellett döntött a vállalat. Egy másik, ezzel párhuzamos törekvés, hogy a Delivery Hero cégcsoporton belül szeretnék egységesíteni a márkákat Európában, ennek első lépéseként a kontinensen Németország után Magyarországon vezetik be elsőként az új foodpanda márkát. Ezzel pedig olyan előnyöket is élvezhet a magyar közönség mostantól, mint az új szolgáltatások gyorsabb bevezetése, vagy éppen az országok közötti egységes foodpanda applikáció. Így ha valaki külföldön szeretne rendelni, nem kell külön alkalmazást letöltenie, használhatja a „hazait” is.

Az új márka bevezetésére a tervek szerint szeptember végén kerül majd sor, addig még NetPincérként vehető igénybe a szolgáltatás. A foodpanda márkaernyő alatt a cég saját, ma már 7 raktárból szállító élelmiszerüzlet-hálózata. A NetPincér market is átalakul, és a továbbiakban panda market néven működik tovább. A tervek között szerepel az erős vidéki terjeszkedés is.

Hasonló témák, amik érdekelhetnek:

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •