A DS Automobiles elkötelezett az energetikai átállás iránt. A Formula E-ben megszerzett tapasztalatnak köszönhetően az E-TENSE paletta ma referencia az igen aktív elektromos és hibrid prémium piacon. A versenysportban megszerzett szaktudás sokat segített azoknak a versenyképes technológiai megoldásoknak a kialakításában, amelyek az CO2 -kibocsátás csökkentését szolgálják.
CO2 -kibocsátás 110 g/km alatt
A DS 3 CROSSBACK és a DS 7 CROSSBACK 2019 óta érhetők el elektromos/hibrid hajtáslánccal is. A DS 9 limuzin jövőre érkezik zömében tölthető hibrid erőforrásokkal, 225-360 LE teljesítménnyel. A többféle hajtási módot kínáló prémium márkák rangsorában a DS Automobiles az élre került 79,9 g/km-es CO2 átlagával, az első félévet tekintve. Egyetlen másik prémium gyártó sem fért be 110 g/km alá. A DS 3 CROSSBACK és DS 7 CROSSBACK modellek hatékonysága a « multienergia » platformoknak, az alkalmazott technológiáknak, valamint a tömegcsökkentésnek köszönhető. A DS E-TENSE modellek – az elektromos DS 3 CROSSBACK E-TENSE, és a plug-in hibrid DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 – nemrég mutatkoztak be Magyarországon. Előbbi B kategóriás prémium SUV, utóbbi pedig a C-SUV szegmens és a francia autógyártás élvonalát képviseli.
Az CO2 -kibocsátás csökkentését szolgálják azok a napelemes buszok is, amelyek Dortmund és London között közlekednek. A napelemek a busz elektromos rendszerét látják el energiával, így csökkentik az üzemanyag-felhasználást és a szén-dioxid-kibocsátást.