Miután márciusban bemutatkozott az Új 500 „la Prima” kabrió, (tesztünket a Dolcevita modellről itt olvashatod), majd júniusban a ferdehátú változat, a Fiat ikonikus kisautójának kínálata most kiteljesedik! Az Új 500 3+1 „la Prima” Opening Edition világpremierje egy új karosszériaverzióval teljesíti ki az 500-as lehetőségeit.
Egy ajtónyival többet kínál az új 500 3+1
Az Új 500 immár háromféle karosszériaváltozatban elérhető, méghozzá kizárólag elektromos hajtáslánccal. A vadonatúj Új 500 3+1 pedig még többet kínál: egészen pontosan egy ajtónyival. A külső méretek változatlanok, de az új modellt a fokozott praktikum és variálhatóság jellemzi, méghozzá az utas oldalán található harmadik ajtónak köszönhetően. Ez az ajtó a menetiránnyal ellenkező irányba nyílik. Az okosan kitalált megoldás feleslegessé tette a B-oszlop használatát. Az eredmény? Kényelmesebb beszállás, könnyebb pakolás és flottabb családi élet, mindezeken felül pedig egyedi, stílusos megjelenés. Az ajtót becsukva teljes mértékben Új 500 marad a 3+1.
További jó hír, hogy a plusz ajtó megvalósítása nem jár jelentős tömegnövekedéssel. A mindössze 30 kilogrammnyi növekmény nincs hatással az autó vezethetőségére vagy energia-hatékonyságára.
A következő oldalon megmutatjuk, hogyan néz ki az Új 500 3+1 belülről! Lapozz!
A piaci bevezetés az Új 500 3+1 „la Prima” kiadással kezdődik
Az eddigi két karosszériaváltozathoz hasonlóan az Új 500 3+1 piaci bevezetése is a „la Prima” különkiadással kezdődik. Az újdonság kezdetben rozéarany, gleccserkék és ónix fekete színekben lesz elérhető; az egyedi fényezések a teljesen LED-es fényszórókkal, a kétszínű 17 colos keréktárcsákkal és a krómozott betétekkel együtt még inkább kiemelik az Új 500 exkluzív stílusát.
Belül az ülések, a műszerfal és a kormánykerék is környezetbarát bőrkárpitozást kap, amelyet az üléseken Fiat monogramos varrásminta, a kormánykeréken pedig kétszínű kialakítás tesz még karakteresebbé. Az alapfelszereltség hiánytalan: elektromos ülésállítás, 360 fokos kamerarendszer, 85 kW-os gyorstöltési lehetőség és 11 kW-os AC-töltés, 7 colos műszercsoport, 11,25 colos infotainment rendszer, valamint átfogó biztonsági asszisztens arzenál is szériában jár – utóbbi a városi kisautók kategóriájában elsőként kínál 2-es szintű önvezetési képességeket. Az új segédrendszerek minden eddiginél pontosabb működést szavatolnak, miközben eddig nem látott mértékű fejlettséget tudhatnak magukénak: a sávtartó rendszer például ténylegesen a sáv középvonalában képes tartani az Új 500-ast.
A következő oldalon eláruljuk, mennyiért lehet a tied az ikonikus kisautó új változata.
3 felszereltséggel és állami támogatással is rendelhető
A különösen praktikus 3+1 kivitel bemutatkozása mellett az Új 500 felszereltségi kínálata is kibővül. Az állami szerepvállalással 8.490.000 forintért rendelhető „l’Ungheria”, valamint az exkluzív „la Prima” kivitelek mellett az Új 500 kínálata az @ACTION, @PASSION és @ICON felszereltségi szintek mentén lesz tökéletesen személyre szabható. A belépő változat a kedvezményes állami támogatással már 5.490.000 forintért elérhető. És végül pár tudnivaló a felszereltségekről:
- Az induló @ACTION szinttel kizárólag a ferdehátú karosszériaváltozat rendelhető (a kabrió és a 3+1 modellek csak @PASSION szinttől elérhetők). Az alapverzió egy 95 lóerős (70 kW-os) villanymotorral van ellátva és így is kimondottan fürge. A 23,8 kWh kapacitású akkucsomag több mint 180 kilométeres hatótávot tesz lehetővé. Bőséges a segédrendszer-arzenál, a kulcs nélküli indítás és a hétcolos digitális műszercsoport is belefért az alapfelszereltségbe. A fekete műszerfal és ezüst színű kontrasztvarrás kölcsönöz a belső térnek figyelemre méltó karaktert.
-
A @PASSION szint 320 kilométeres hatótávja abszolút figyelemreméltó, ráadásul a 42 kWh kapacitású akkucsomagot itt már 85 kW teljesítménnyel is tölthetjük. A pörgős városi ritmus felvételében 118 lóerő (87 kW) segít minket. Álló helyzetből mindössze 3,1 másodperc alatt elérhetjük az 50 km/h-t. A csúcstechnika jelenlétét a vezeték nélküli telefontükrözésre is képes 7 colos UConnect infotainment rendszer fokozza. A fehér műszerfalhoz kék ülések járnak, halszálkás motívummal.
- A csúcsverzió (@ICON) mindent megad, amit egy exkluzív kisautótól elvárhatunk: 10,25 colos érintőképernyős infotainment rendszer, intelligens beszédvezérlés, 16 colos könnyűfém felnik, kulcs nélküli rendszer. Az autentikus atmoszférát belül a karosszéria színével megegyező színűre fényezett műszerfal teremti meg. Fa hatású betétet is kérhetünk. A minőségi szövettel borított üléseket sötétszürke színben is kérhetjük réz színű kiegészítőkkel. Avagy világosszürke színvilágban, kék és ezüst kiegészítőkkel.