Maserati Grecale
(Fotó: Maserati)

Hosszas várakozás és izgalmas ízelítők után, március 22-én egy különleges digitális világpremieren végre lehullott a lepel az olasz luxusautó-márka legújabb modelljéről, a Maserati Grecale-ról. Ajánló: Erősebb, de sokkal kevesebbet fogyaszt az új Nissan Juke

Egy éven belül már jön az elektromos Maserati Grecale

A Maserati Grecale tökéletes egyensúlyt teremt a sokoldalúság, az elegancia, a hatékonyság és az innováció között, ezáltal garantálva a kiemelkedő teljesítményt, a kényelmet és a biztonságot. Mindezen jellemzők pedig a Grecale lenyűgöző terepjáró képességeivel és kompromisszumok nélküli vezetési élményével párosulnak. A Grecale hagyományos belső égésű motorral, hibrid meghajtással, valamint – egy éven belül – már elektromos hajtással is az érdeklődők rendelkezésére fog állni. A Maserati történelmében így ez a modell lesz az első teljesen elektromos SUV. Ezt látnod kell: David Beckham egy gyönyörű piros Maseratival driftel. Nézd meg a videót!

maserati crossover suv
Maserati Grecale GT

A Grecale piacra lépésekor három felszereltségi szinttel lesz rendelhető. A GT modellverziót egy 300 lóerős, négyhengeres lágy hibrid motor hajtja. A Modena esetében a modell egy 330 lóerős, négyhengeres lágy hibrid motorral van felszerelve. Míg az erőteljes Trofeo modellváltozat pedig egy nagy teljesítményű, 3 literes, 530 lóerős V6-os benzinmotorral lesz elérhető. A palettát – még egy éven belül – a Grecale Folgore, a 400V-os technológiával ellátott, 100%-ban elektromos változat teszi majd teljessé

A Grecale emellett kiemelkedik elsőrangú gyorsulási képességeivel is (a Trofeo esetében 3,8 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100 km/órára), végsebességével (285 km/óra, szintén a Trofeo esetében), valamint egyedülálló hangminőségével és olyan finom, magas minőségű anyaghasználatával, mint a fa, a szénszál, vagy a bőr. Tipp: Ádám Boglárka, a GreenGo vezérigazgatója szerint le kellene mondanunk a birtoklási vágyainkról

A következő oldalon az új Maserati utasterét is megnézheted.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
1
2